+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Grandhotel PACIFIK Recenze

Hodnocení hotelu

87%
Velmi dobré

dle 29 recenzí

  • Personál

    92%
  • Čistota

    90%
  • Vybavení

    85%
  • Pohodlí

    89%
  • Poměr cena/kvalita

    78%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • rodina se staršími dětmi
  • rodina s malými dětmi
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 17.3.2017

Русский

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
6

Vojtěch Šamšula

jednotlivec, 31.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 30.10.2016

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Helena Ševčíková

jednotlivec, 2.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Anonym

jednotlivec, 30.4.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Меня поздравили с днем рождения. Номер с балконом. В ванной комнате предусмотрительно положили для меня резиновый коврик для душа - спасибо. Процедуры. Массаж. Приветливость персонала.

  • Мало столиков в баре, где выступают артисты, негде присесть. Хотелось бы получить скидку как постоянному клиенту отеля, несколько раз до этого я ужу приезжала на отдых и лечение в отеле.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

mladý pár, 18.4.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Bazén a sauna. Funkční Wifi. Dobra poloha hotelu.

  • Bar se zavíra v 22:00, bazén v 21:00, takže není čas si je užít. Malý výber vegetariánských jídel, sladkostí a ovoce. Personál v restaurační časti se neobtěžuje sám od sebe pozdravit. Nemožnost sestavit si vlastní plán procedur.

Personál
5
Služby
6
Čistota
9
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 11.4.2016

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Bazén v hotelu je vynikající pro relaxaci.

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
9

Юрий Гиря

jednotlivec, 26.2.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Václav

dospělý pár, 11.3.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • velmi dobré

  • není

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Helena Pipková

jednotlivec, 29.1.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Skvělý hotel, čistota, vstřícný milý personál restaurace,recepce, bezvadné je, že se na procedury nemusí chodit jinam, že je to v budově.Kulturní programy také na jedničku. Pramen přímo v budově,kdo nechce nemusí vystrčit nos. Celkové hodnocení,když pominu ty zkrácené masáže- tak na jedničku!! Ráda bych se sem ještě vrátila.

  • Docela mi vadilo,že paní uklízečka chodila již brzo ráno,mezi půl 6 a 6 hodinou, vyjížděla s vozíkama, což dělá rámus. K léčbě patří i spánek, a tak toto časné vstávání nepřidá. V době oběda,když se nedostanete hned při otevření kvůli procedurám, tak před koncem je jídlo již hooodně chladné.a co mi vadilo nejvíce? zkracování procedury,týká se částečné masáže,která má trvat 15 minut-samotná masáž. Mě trvala i s cestou z pokoje a zpět na pokoj 14 minut! ze tří masáží se tak podobně stalo 2x. Tak to hodně zamrzí. Byla jsem v tomto zařízení jako samoplátce,z důchodu se taková částka jen špatně šetří.O to víc to mrzí.

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
Grandhotel PACIFIK odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Pipková,
mnohokrát děkujeme za Váš čas a za vložení hodnocení. Děkujeme, že jste si vybrala náš Grandhotel Pacifik a budeme rádi, pokud nás v brzké budoucnosti opět navštívíte. Personál na dodržování standardů necháme proškolit.
S přátelským pozdravem
Grandhotel Pacifik Mariánské Lázně

Josef Macháček

dospělý pár, 27.1.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Skvělá kuchyně, krásné okolí.

  • Pokoj s intenzivní umělou vůní. Masáže hned po snídani - vhodnější by byly v pozdějším odpoledni.

Personál
9
Služby
7
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
9
Grandhotel PACIFIK odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Macháčku,
velice Vám děkujeme za Vaše hodnocení, moc náš těší, že jste byl u nás spokojen. Vůně na pokojích testujeme a po uplynutí zkušební doby necháme vyhodnotit. Těšíme se na Váš další pobyt. S přátelským pozdravem, vedení hotelu Grandhotelu Pacifik

Pavlína Škaloudová

jednotlivec, 9.12.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
44 %
  • ČISTOTA KOBERCŮ,KŘESEL,POLŠTÁŘKŮ NA POSTELÍCH,V SAUNĚ PRACH TAK 1CM...,ŽÁDNÉ PARKOVÁNÍ,COŽ VY JSTE MI PSALY-PARKOVÁNÍ ZDARMA,MOC VŠE NA HOTEL UPŘEDRAŽENÉ..jAK SI NĚKDO MŮŽE KASÍROVAT DONÁŠKU 150KČ?SÍLA.TOTO JSEM NIKDE ANI V ZAHRANIČ NEZAŽILA!!!

Personál
8
Služby
4
Čistota
2
Komfort
5
Cena/kvalita
3
Grandhotel PACIFIK odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Škaloudová,

Děkujeme za Vaši recenzi. Zkontrolovali jsme informaci ohledně parkování na portálu hotel.cz, která je uvedena špatně. Obratem jsme ji nechali opravit. Room servis (donáška jídla na pokoj) je běžně zpoplatněná služba ve většině hotelů. Běžná cena v zahraničí se pohybuje okolo 20€. I Vaše ostatní připomínky jsme vzali na vědomí. S přáním všeho nejlepšího v roce 2015 management hotelu

Ondráček Jaromí

dospělý pár, 12.5.2014

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Skvělá poloha hotelu Prostorný pokoj Bezvadná čistota v celém hotelu Domácké prostředí Výborná kuchyně Krásné prostředí a péče ve SPA Příjemný a ochotný personál celého hotelu

  • 0

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jitka Zapomělová

jednotlivec, 3.3.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 9.12.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
7

IVANA ČERMÁKOVÁ

jednotlivec, 18.11.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Jan Toman

jednotlivec, 28.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
0

RAFAIL

dospělý pár, 6.6.2013

Русский

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Не понравилось отношение врача. Не понравилось питание- совершенно не было правильных диэтических блюд.

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
7

Anonym

ostatní, 11.2.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Volný vstup do bazénu, sauny, fitness. Ochotný personál. Masáže a procedury. Minerální pramen zaveden až do hotelu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
7

Veronika Mrázková

jednotlivec, 10.12.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
6
Čistota
8
Komfort
5
Cena/kvalita
5
WEB UKLADÁ COOKIES

Používáním tohoto webu souhlasíte s ukládáním cookies na Váš počítač.