Ensana Pacifik Health Spa Hotel Recenze
-
Personál
96% -
Čistota
96% -
Vybavení
94% -
Pohodlí
93% -
Poměr cena/kvalita
88%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:
Anonym
jednotlivec, 10.7.2022
Hl.m.Praha
děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrali právě náš Grandhotel Pacifik**** společnosti Ensana Health Spa Hotels.
S přátelským pozdravem
Petr Horký, Guest Relations Manager
Anonym
dospělý pár, 6.7.2022
Hl.m.Praha
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrali právě náš hotel.
Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.
Co se parkování týká, bohužel nedisponujeme vlastními parkovacími možnostmi a parkovací dům je samostatný soukromý subjekt.
Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Pacifik se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví.
Se srdečným pozdravem
Reservation manager GH Pacifik
Anna Třísková
jednotlivec, 6.6.2022
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Iva Dubravská
dospělý pár, 15.3.2022
Středočeský kraj
děkujeme Vám za krásné hodnocení. Vaše pochvalná slova jsou nám velkou odměnou a motivují nás v naší každodenní práci.
Velice si toho vážíme . Rádi Vás opět přivítáme v našem hotelu.
Se srdečným pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Ensana Health Spa Hotel Hvězda
Anonym
rodina se staršími dětmi, 28.2.2022
Ústecký kraj
děkujeme Vám za zpětnou vazbu na Váš pobyt. Jsme velim rádi, že jste byl u nás v hotelu Hvězda společnosti Ensanahotels spokojený.
Omlouváme se za nepříjemnou zkušenost pří příjezdu na recepci. Zajistíme proškolení zaměstnanců ,aby se tato skutečnost již příště neopakovala.
Rádi Vás opět přívítáme v našem hotelu.
S pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Ensana Health Spa Hotel Hvězda
Andy Lenior
jednotlivec, 17.1.2022
Hl.m.Praha
Best regards - reservation department
Anonym
jednotlivec, 28.12.2021
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Petra Motlová
dospělý pár, 1.11.2021
Královéhradecký kraj
(bez textového hodnocení)
Jiri Cedik
jednotlivec, 1.11.2021
Hl.m.Praha
děkujeme Vám za Váš pobyt v hotelu Pacifik a za Vaši recenzi. Je mi líto, že číšník nevěděl značku vína, obsluhovala Vás tedy nejspíše učnice nebo výpomoc v naší restauraci. Máte určitě pravdu, i tito naši pomocníci to musí vědět. Na další sezónu je více zaškolíme. Děkuji za informaci. Bohužel se stává, že starší lidé mají nahlas puštěnou televizi. Chápu, že Vám to vadilo. Přestěhování na jiný pokoj je jedna z možností při stížnosti, druhá, poprosit hosty o ztišení televize. Tato druhá varianta ne vždy vyjde. Omlouvám se za zmatky při platbě procedur. Personál bude více proškolen. Doufám, že na náš hotel nezanevřete a že se k nám ještě někdy podíváte. Zrovna jste v každém oddělení měl trochu té smůly, což mě opravdu mrzí. Málokdy řeším takovou stížnost. Pokud byste chtěli ale lepší servis, ráda Vám nabídnu náš 5* hotel Nové Lázně.
Přeji Vám hodně zdraví a do roku 2022 jen to nejlepší.
Děkuji
S pozdravem
Bc. Helena Samcová
Resident Manager
Mgr. Vladimíra Strolená
skupina přátel, 28.10.2021
Hl.m.Praha
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrala právě náš hotel Pacifik ****
Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.
Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Pacifik se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví a krásné prožití svátků vánočních.
Se srdečným pozdravem
rezervační oddělení
Wunschová Iveta
Pavlína Matoušková
jednotlivec, 11.10.2021
Karlovarský kraj
Olga Třešňáková
dospělý pár, 10.10.2021
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Alena Pavlasová
jednotlivec, 20.9.2021
Hl.m.Praha
Jiří Vanča Autodoprava
jednotlivec, 16.9.2021
Hl.m.Praha
Anonym
dospělý pár, 28.8.2021
Olomoucký kraj
Děkujeme za pozitivnou recenzi. Dělame všechno aby pobyt v hotelech naše společnosti splnil Váše očekávání. Rádi Vás v budoucnu znovu uvítame v jednom z hotelů společnosti Ensana.
S pozdravem,
Management hotelu
Anonym
jednotlivec, 24.8.2021
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Anonym
jednotlivec, 22.8.2021
Hl.m.Praha
(bez textového hodnocení)
Soňa Koutníková
jednotlivec, 25.7.2021
Hl.m.Praha
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrala právě náš hotel.
Slova chvály i ta skutečnost, že jsme splnili Vaše očekávání po všech stránkách, nás velice těší.
Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.
Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Pacifik se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví.
Se srdečným pozdravem
Reservation Manager
Olga Uhlíková
jednotlivec, 12.7.2021
Ústecký kraj
alena siudová
dospělý pár, 2.7.2021
Moravskoslezský kraj