+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Ensana Pacifik Health Spa Hotel Recenze

Hodnocení hotelu

93%
Perfektní

dle 109 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    96%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    94%
  • Pohodlí

    93%
  • Poměr cena/kvalita

    88%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 10.7.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Pokoje velmi dobře vybavené, hotelová kuchyně výborná s dostatečným výběrem.

  • Pokoj s balkonem a výhledem. Bazén.

  • Chyběla dohodnutá vstupní a výstupní lékařská prohlídka. Příliš Rusů.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Ensana Pacifik Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní, vážený pane,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrali právě náš Grandhotel Pacifik**** společnosti Ensana Health Spa Hotels.
S přátelským pozdravem
Petr Horký, Guest Relations Manager

Anonym

dospělý pár, 6.7.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Ubytování, procedury vynikající....

  • Absence parkoviště hotelu. Při ceně pobytu, poněkud absurdní doporučení recepční hotelu, placeného parkovacího stání v ceně 200Kč za den, vzdáleného cca 700m od hotelu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane , paní
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrali právě náš hotel.
Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.
Co se parkování týká, bohužel nedisponujeme vlastními parkovacími možnostmi a parkovací dům je samostatný soukromý subjekt.

Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Pacifik se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví.

Se srdečným pozdravem
Reservation manager GH Pacifik

Anna Třísková

jednotlivec, 6.6.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Iva Dubravská

dospělý pár, 15.3.2022

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Skvělý pobyt v hotelu Hvězda, který předčil mé očekávání. Veškerý servis, obsluha, lázeňské služby skvělé.

  • Čistota, nabídka, nápomoc. Vše naprosto perfektní.

  • Komunikace se spa.cz, bohužel byla omezená.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Dubravská,

děkujeme Vám za krásné hodnocení. Vaše pochvalná slova jsou nám velkou odměnou a motivují nás v naší každodenní práci.
Velice si toho vážíme . Rádi Vás opět přivítáme v našem hotelu.
Se srdečným pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Ensana Health Spa Hotel Hvězda

Anonym

rodina se staršími dětmi, 28.2.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Hotel Pacifik byl uzavřen, náhradou a skvělou byl hotel Imperial. Vše naprosto dokonalé, vybavenost nehodnocena , protože pobyt byl krátký . Všechny parky v Mariánských lázních jsou vždy velmi pěkné, udržované.

  • Úplně všechno, strava výborná, velký výběr, pokoj prostorný, s výhledem na kostel, bazén v hotelu Hvězda nádherný.

  • Nepříjemná, zřejmě unavená paní recepční při příjezdu. Nesdělila všechny informace, to druhý den bylo napraveno.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážený hoste,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu na Váš pobyt. Jsme velim rádi, že jste byl u nás v hotelu Hvězda společnosti Ensanahotels spokojený.
Omlouváme se za nepříjemnou zkušenost pří příjezdu na recepci. Zajistíme proškolení zaměstnanců ,aby se tato skutečnost již příště neopakovala.

Rádi Vás opět přívítáme v našem hotelu.
S pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Ensana Health Spa Hotel Hvězda

Andy Lenior

jednotlivec, 17.1.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Everything was great.

  • no separate whirlpool is part of the swimming pool (too cold). Sauna (with clothes) too small and too close to the stove.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Ensana Pacifik Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Dear guest.Thank you for the review of our hotel. You are very glad that you were satisfied. We will pass on your complaint to the manager of the relevant department. We wish you beautiful winter days and we will be happy to welcome you again in the hotel Pacifik **
Best regards - reservation department

Anonym

jednotlivec, 28.12.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Petra Motlová

dospělý pár, 1.11.2021

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jiri Cedik

jednotlivec, 1.11.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Čistota, umístění hotelu

  • V restauraci jsem dostal 2 dcl červeného vína o teplotě cca 6 st. C, číšník nebyl schopen říci, o jaké víno se jedná. Vedle nás byli ubytovaní němečtí důchodci, kteří měli velmi hlasitě televizi, která byla z druhé strany stěny, u které jsme měli hlavy. Když jsem ve 23:45 volal na recepci, aby situaci vyřešili, dostal jsem návrh, abychom se přestěhovali do jiného pokoje. Při objednávání procedur nám vyčíslili cenu, ze které nebylo odečtěno 20 % z voucheru a informaci, že toto se vyřeší při placení před odjezdem na recepci. Recepční nám naopak sdělil, že to nemá jak udělat, a že slevu musí dávat Spa recepce. Nakonec se nějak domluvil s rezervačním oddělením a když jsme dorazili po cca 1 hodině, vyúčtoval službu tak, jak měla být.

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6
Ensana Pacifik Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážený pane Čedíku,
děkujeme Vám za Váš pobyt v hotelu Pacifik a za Vaši recenzi. Je mi líto, že číšník nevěděl značku vína, obsluhovala Vás tedy nejspíše učnice nebo výpomoc v naší restauraci. Máte určitě pravdu, i tito naši pomocníci to musí vědět. Na další sezónu je více zaškolíme. Děkuji za informaci. Bohužel se stává, že starší lidé mají nahlas puštěnou televizi. Chápu, že Vám to vadilo. Přestěhování na jiný pokoj je jedna z možností při stížnosti, druhá, poprosit hosty o ztišení televize. Tato druhá varianta ne vždy vyjde. Omlouvám se za zmatky při platbě procedur. Personál bude více proškolen. Doufám, že na náš hotel nezanevřete a že se k nám ještě někdy podíváte. Zrovna jste v každém oddělení měl trochu té smůly, což mě opravdu mrzí. Málokdy řeším takovou stížnost. Pokud byste chtěli ale lepší servis, ráda Vám nabídnu náš 5* hotel Nové Lázně.

Přeji Vám hodně zdraví a do roku 2022 jen to nejlepší.

Děkuji
S pozdravem


Bc. Helena Samcová
Resident Manager

Mgr. Vladimíra Strolená

skupina přátel, 28.10.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Pobyt hodnotíme známkou výborně, počínaje vstupem do recepce, veškerými poskytovanými službami, čistotou a komfortností, vstřícným personálem.

  • Líbilo se nám ubytování, klid v celém hotelu, organizace stavování a procedur, možnost přikoupení obědů, výhled.

  • Nic, vše v pořádku. Pouze rekonstrukce silnice před hotelem trochu komplikovala příjezd. Není v kompetenci hotelu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Mgr. Strolená,
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrala právě náš hotel Pacifik ****
Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.

Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Pacifik se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví a krásné prožití svátků vánočních.
Se srdečným pozdravem
rezervační oddělení
Wunschová Iveta

Pavlína Matoušková

jednotlivec, 11.10.2021

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Pobyt splnil mé očekávání...Velmi příjemný a ochotný personál,všude bylo čisto,nezaznamenala jsem žádný problém.

  • Velmi pestrá strava,velký výběr všeho.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Olga Třešňáková

dospělý pár, 10.10.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Alena Pavlasová

jednotlivec, 20.9.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Pobyt splnil naše očekávání.vse bylo v naprostém pořádku.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jiří Vanča Autodoprava

jednotlivec, 16.9.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Krásný hotel ,krásný pobyt. procedury OK.

  • výborná strava, ochota personálu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 28.8.2021

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Hotel Pacifik nám byl vyměněn za hotel Nové lázně. Vše na 1.

  • Vše

  • Na kolonádě večer nic nebylo otevřené,jen do 18 hodin,ale to není záležitost hotelu

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Ensana Pacifik Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den, Vážení hoste,

Děkujeme za pozitivnou recenzi. Dělame všechno aby pobyt v hotelech naše společnosti splnil Váše očekávání. Rádi Vás v budoucnu znovu uvítame v jednom z hotelů společnosti Ensana.

S pozdravem,
Management hotelu

Anonym

jednotlivec, 24.8.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 22.8.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Soňa Koutníková

jednotlivec, 25.7.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Super

  • Vše

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Koutníková,
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrala právě náš hotel.
Slova chvály i ta skutečnost, že jsme splnili Vaše očekávání po všech stránkách, nás velice těší.
Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.

Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Pacifik se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví.

Se srdečným pozdravem
Reservation Manager

Olga Uhlíková

jednotlivec, 12.7.2021

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byly jsme s paní Nejmanovou naprosto spokojené. Pokud by bylo možné ještě letos využít 4000Kč voucher, rády ještě jednou letos přijedeme.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

alena siudová

dospělý pár, 2.7.2021

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • spokojenost na 100%

  • vše co se týče Vašeho hotelu -vynikající

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10