+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Ensana Pacifik Health Spa Hotel Bewertungen

Hotelbewertung

93%
Perfekt

von 109 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    96%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    94%
  • Komfort

    93%
  • Preis-Leistungverhältnis

    88%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Älteres Paar, 6.7.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Ubytování, procedury vynikající....

  • Absence parkoviště hotelu. Při ceně pobytu, poněkud absurdní doporučení recepční hotelu, placeného parkovacího stání v ceně 200Kč za den, vzdáleného cca 700m od hotelu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane , paní
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrali právě náš hotel.
Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.
Co se parkování týká, bohužel nedisponujeme vlastními parkovacími možnostmi a parkovací dům je samostatný soukromý subjekt.

Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Pacifik se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví.

Se srdečným pozdravem
Reservation manager GH Pacifik

Anna Třísková

Einzelreisender, 6.6.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Iva Dubravská

Älteres Paar, 15.3.2022

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Skvělý pobyt v hotelu Hvězda, který předčil mé očekávání. Veškerý servis, obsluha, lázeňské služby skvělé.

  • Čistota, nabídka, nápomoc. Vše naprosto perfektní.

  • Komunikace se spa.cz, bohužel byla omezená.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Dubravská,

děkujeme Vám za krásné hodnocení. Vaše pochvalná slova jsou nám velkou odměnou a motivují nás v naší každodenní práci.
Velice si toho vážíme . Rádi Vás opět přivítáme v našem hotelu.
Se srdečným pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Ensana Health Spa Hotel Hvězda

Anonym

Familie mit älteren Kindern, 28.2.2022

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Hotel Pacifik byl uzavřen, náhradou a skvělou byl hotel Imperial. Vše naprosto dokonalé, vybavenost nehodnocena , protože pobyt byl krátký . Všechny parky v Mariánských lázních jsou vždy velmi pěkné, udržované.

  • Úplně všechno, strava výborná, velký výběr, pokoj prostorný, s výhledem na kostel, bazén v hotelu Hvězda nádherný.

  • Nepříjemná, zřejmě unavená paní recepční při příjezdu. Nesdělila všechny informace, to druhý den bylo napraveno.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený hoste,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu na Váš pobyt. Jsme velim rádi, že jste byl u nás v hotelu Hvězda společnosti Ensanahotels spokojený.
Omlouváme se za nepříjemnou zkušenost pří příjezdu na recepci. Zajistíme proškolení zaměstnanců ,aby se tato skutečnost již příště neopakovala.

Rádi Vás opět přívítáme v našem hotelu.
S pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Ensana Health Spa Hotel Hvězda

Andy Lenior

Einzelreisender, 17.1.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Everything was great.

  • no separate whirlpool is part of the swimming pool (too cold). Sauna (with clothes) too small and too close to the stove.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dear guest.Thank you for the review of our hotel. You are very glad that you were satisfied. We will pass on your complaint to the manager of the relevant department. We wish you beautiful winter days and we will be happy to welcome you again in the hotel Pacifik **
Best regards - reservation department

Anonym

Einzelreisender, 28.12.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Petra Motlová

Älteres Paar, 1.11.2021

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jiri Cedik

Einzelreisender, 1.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Čistota, umístění hotelu

  • V restauraci jsem dostal 2 dcl červeného vína o teplotě cca 6 st. C, číšník nebyl schopen říci, o jaké víno se jedná. Vedle nás byli ubytovaní němečtí důchodci, kteří měli velmi hlasitě televizi, která byla z druhé strany stěny, u které jsme měli hlavy. Když jsem ve 23:45 volal na recepci, aby situaci vyřešili, dostal jsem návrh, abychom se přestěhovali do jiného pokoje. Při objednávání procedur nám vyčíslili cenu, ze které nebylo odečtěno 20 % z voucheru a informaci, že toto se vyřeší při placení před odjezdem na recepci. Recepční nám naopak sdělil, že to nemá jak udělat, a že slevu musí dávat Spa recepce. Nakonec se nějak domluvil s rezervačním oddělením a když jsme dorazili po cca 1 hodině, vyúčtoval službu tak, jak měla být.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane Čedíku,
děkujeme Vám za Váš pobyt v hotelu Pacifik a za Vaši recenzi. Je mi líto, že číšník nevěděl značku vína, obsluhovala Vás tedy nejspíše učnice nebo výpomoc v naší restauraci. Máte určitě pravdu, i tito naši pomocníci to musí vědět. Na další sezónu je více zaškolíme. Děkuji za informaci. Bohužel se stává, že starší lidé mají nahlas puštěnou televizi. Chápu, že Vám to vadilo. Přestěhování na jiný pokoj je jedna z možností při stížnosti, druhá, poprosit hosty o ztišení televize. Tato druhá varianta ne vždy vyjde. Omlouvám se za zmatky při platbě procedur. Personál bude více proškolen. Doufám, že na náš hotel nezanevřete a že se k nám ještě někdy podíváte. Zrovna jste v každém oddělení měl trochu té smůly, což mě opravdu mrzí. Málokdy řeším takovou stížnost. Pokud byste chtěli ale lepší servis, ráda Vám nabídnu náš 5* hotel Nové Lázně.

Přeji Vám hodně zdraví a do roku 2022 jen to nejlepší.

Děkuji
S pozdravem


Bc. Helena Samcová
Resident Manager

Mgr. Vladimíra Strolená

Gruppe von Freunden, 28.10.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pobyt hodnotíme známkou výborně, počínaje vstupem do recepce, veškerými poskytovanými službami, čistotou a komfortností, vstřícným personálem.

  • Líbilo se nám ubytování, klid v celém hotelu, organizace stavování a procedur, možnost přikoupení obědů, výhled.

  • Nic, vše v pořádku. Pouze rekonstrukce silnice před hotelem trochu komplikovala příjezd. Není v kompetenci hotelu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Mgr. Strolená,
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrala právě náš hotel Pacifik ****
Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.

Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Pacifik se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví a krásné prožití svátků vánočních.
Se srdečným pozdravem
rezervační oddělení
Wunschová Iveta

Pavlína Matoušková

Einzelreisender, 11.10.2021

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Pobyt splnil mé očekávání...Velmi příjemný a ochotný personál,všude bylo čisto,nezaznamenala jsem žádný problém.

  • Velmi pestrá strava,velký výběr všeho.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Olga Třešňáková

Älteres Paar, 10.10.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Alena Pavlasová

Einzelreisender, 20.9.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pobyt splnil naše očekávání.vse bylo v naprostém pořádku.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jiří Vanča Autodoprava

Einzelreisender, 16.9.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Krásný hotel ,krásný pobyt. procedury OK.

  • výborná strava, ochota personálu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 28.8.2021

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Hotel Pacifik nám byl vyměněn za hotel Nové lázně. Vše na 1.

  • Vše

  • Na kolonádě večer nic nebylo otevřené,jen do 18 hodin,ale to není záležitost hotelu

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, Vážení hoste,

Děkujeme za pozitivnou recenzi. Dělame všechno aby pobyt v hotelech naše společnosti splnil Váše očekávání. Rádi Vás v budoucnu znovu uvítame v jednom z hotelů společnosti Ensana.

S pozdravem,
Management hotelu

Anonym

Einzelreisender, 24.8.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 22.8.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8

Soňa Koutníková

Einzelreisender, 25.7.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Super

  • Vše

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Koutníková,
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrala právě náš hotel.
Slova chvály i ta skutečnost, že jsme splnili Vaše očekávání po všech stránkách, nás velice těší.
Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.

Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Pacifik se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví.

Se srdečným pozdravem
Reservation Manager

Olga Uhlíková

Einzelreisender, 12.7.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byly jsme s paní Nejmanovou naprosto spokojené. Pokud by bylo možné ještě letos využít 4000Kč voucher, rády ještě jednou letos přijedeme.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

alena siudová

Älteres Paar, 2.7.2021

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • spokojenost na 100%

  • vše co se týče Vašeho hotelu -vynikající

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 28.6.2021

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10