+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 4pm

Ensana Pacifik Health Spa Hotel Отзывы

рейтинг отеля

93%
идеальный

109 отзыва

How do we collect reviews?

  • Персонал

    96%
  • Чистота

    96%
  • Оборудование

    94%
  • Комфорт

    93%
  • Соотношение цена / качество

    88%
Показать отзывы от:
Показать отзывы на языках:
Сортировать по:
Показать:

Jan Oliva

одинокий путешественник, 25.3.2024

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
88 %
  • Byl jsem zde v březnu,takže moc venkovní aktivity nebyly.Ale jinak v pohodě.

  • Pěkný hotel,velký bazén,stravování formou švédských stolů ok.Vstřícný a milý personál.

  • Nedá se nic vytknout.

Персонал
10
Services
10
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
8
Ensana Pacifik Health Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Vážený pane Olivo,

děkuji Vám za Váš pobyt v našem hotelu Pacifik a za napsání krásné recenze. Jsem ráda, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Váš další pobyt.

Přeji Vám krásné dny a hodně zdraví.

S pozdravem
Bc. Helena Samcová
ředitelka hotelu

Milena Pešková

29.2.2024

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
100 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Anonym

Пожилые пары, 21.12.2023

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
100 %
  • výborné jídlo

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Milí hosté,
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty.
Ještě jednou Vám děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v Grandhotelu Pacifik**** a nebo v některém z dalších hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.

S přátelským pozdravem
Pavlína Dusová, vedoucí recepce

Anonym

Семья с маленькими детьми, 12.12.2023

Zlínský kraj

  • Общий рейтинг
100 %
  • Krásný wellness, starší ale čistý hotel. Výborné jídlo

  • Krásný wellness, z pokoje jsme ušli jen pár metrů a byli jsme v bazénu. Ochotný personál. Velmi bohaté snídaně i večeře. Oceňuji, že nám s malým dítětem dali velký a krajní pokoj, taktéž stůl v rohu jídelny. Moc se nám líbilo a doufáme, ze tentokrát v letních měsících se znovu ubytujeme.

  • Nemá to s pobytem v hotelu nic společného, ale spíše s městem Mariánské Lázně. Chodníky ani cesty neprohrnute, nebezpecne bylo chodit po venku. Byla obleva a ze střech padaly několika kilové rampouchy a jezdit s kočárkem v tajícím sněhu, to bylo dobré fitness.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Karel Bouchner

Пожилые пары, 27.11.2023

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
100 %
  • Pobyt jsme si užili skvěle. Veškerý personál (recepce, restaurace, balneo, pokojská, ....) příjemný a vstřícný. Jídlo podle nás výborné. Pokoj velice hezký. Moc pěkný bazén s vířivkami a saunou. Vynikající poloha hotelu.

  • Vše

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Vážený pane Bouchnere,
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty.
Ještě jednou Vám děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v Grandhotelu Pacifik**** a nebo v některém z dalších hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.

S přátelským pozdravem
Pavlína Dusová, vedoucí recepce

René Novotný

20.11.2023

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
96 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
10

Carmen

одинокий путешественник, 30.10.2023

Deutsch

  • Общий рейтинг
64 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
6
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
6

Anna Třísková

одинокий путешественник, 10.10.2023

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
96 %
  • V tomto hotelu jsem byla už několikrát a vždy spokojená.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Vážená paní Tříšková
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku.
Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. 
Ještě jednou Vám děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v Grandhotelu Pacifik**** a nebo v některém z dalších hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.
S přátelským pozdravem
Pavlína Dusová, vedoucí recepce

Anonym

Группы друзей, 7.10.2023

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
96 %
  • Není co vytknout

  • všechno

  • není co vytknout

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
8
Ensana Pacifik Health Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Vážená paní /vážený pane,
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku.
Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Pochvalu na uvedené pracovníky předáváme vedení hotelu.
S přátelským pozdravem
Pavlína Dusová, vedoucí recepce

Ivanka Dosedělová

2.10.2023

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
84 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
6
Value/money
6

Jana Čapková

одинокий путешественник, 24.9.2023

Královéhradecký kraj

  • Общий рейтинг
100 %
  • Pobyt jsem si užila. Milý a ochotný personál. Krásný hotel, super bazén a sauna. Výborné jídlo.

  • Naprostá spokojenost

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Vážená paní Čapková,
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku.
Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty.
Ještě jednou Vám děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v Grandhotelu Pacifik**** a nebo v některém z dalších hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.

S přátelským pozdravem
Pavlína Dusová, vedoucí recepce

Petr Nosek

Молодая пара, 17.7.2023

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
100 %
  • Maximální spokojenost!

  • Velmi vstřícný personál, kvalitní jídlo, čistota.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Anonym

Группы друзей, 7.7.2023

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
100 %
  • krásné město

  • cyklisté na kolonádě

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Anonym

одинокий путешественник, 3.4.2023

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
88 %
  • Hotel is very clean with very nice staff. Some of rooms are without view (we had a room with view in wall). Hotel is not offering vegan food (supplements are not counted as a meal).

  • Rooms are comfortable and clean. Environment very nice. Spa is very good. Staff is very polite.

  • Room view. Food for vegans.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
6

Anonym

одинокий путешественник, 18.3.2023

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
100 %
  • Jsem zde již potřetí a samozřejmě musím svůj pobyt v hotelu Pacifik hodnotit jako perfektní, o čemž svědčí i skutečnost, že jsem si zde svůj pobyt plánovaný pouze na 4 dny prodloužil o další 2 noci.

  • Vše

  • Mám negativní zkušenost, která ovšem potvrzuje kvalitu poskytovaných služeb a vysokou úroveň managementu hotelu Pacifik. V rámci nutného zlepšení kvality bazénu, nebyl ve středu 15.3. t.r. v provozu bazén v hotelu Pacifik, což je zcela pochopitelné. Jako náhrada byl hotelem Pacifik zajištěn bazén v hotelu Svoboda. Kvalita tohoto náhradního bazénu byla rovněž vynikající, ale co bylo zcela tristní a přímo strašidelné byl přístup k hostům od plavčice, který kontrastoval i s recepční v hotelu Svoboda, který byl na velmi profesionální úrovni, hned se mě zeptala, zda jsem z Pacifiku a poté mě nasměrovala nasměroval k bazénu v 1.patře. Ovšem tam nastalo, něco, co jsem ještě nezažil, Zazvonil jsem na plavčici, která tam seděla a přesto, že mě evidentně viděla a samozřejmě slyšela i zvonek, tak dělala, že mě nevidí a otevřela až poté, co jsem zaklepal na okno. Tak nasupený výraz, kterým mě obdařila jsem ještě nezažil. Na mou otázku zda jsem zde správně, tak vztekle odvětila, že jsem snad hloupý, když nevidím dveře do bazénu. Ty jsem samozřejmě viděl, ale očekával jsem, zřejmě naivně, že bude mít profesionální přístup k zákazníkovi a poskytne mi ručník, příp. prostěradlo. Vypadalo, to že je to nějaká uklizečka, která tam zastupuje. Šel jsem tedy dál a zeptal jsem se od ostatních klientů, kde dostanu ručník, ti mě samozřejmě nasměrovali zpět k té paní. Ta mi pak neochotně vydala ručník s tím, že jsem si ho měl přinést sebou. Při odchodu jsem si s ní chtěl popovídat o tom, že by měla zlepšit přístup k zákazníkúm. Bavila se tam ale s nějakým známým o soukromých věcech a nevěnovala mi pozornost. Naštěstí onen její známý pochopil, že je nepatřičné aby blokoval jednání plavčice s klientem a odešel. Snažil jsem se jí po dobrém vysvětlit, že by měla být k zákazníkům vstřícnější, protože jsem předpokládal, že tam může přijít více klientů z Pacifiku a nechtěl jsem, aby je potkalo to samé co mě. Vztekle mi ale odvětila, že se se mnou vůbec nebude bavit. Šel jsem tedy za recepční a chtěl jsem zavolat ředitelku hotelu, abych jí sdělil svou stížnost, protože jsem chtěl aby zde došlo k nápravě. Bohužel, nebyla k dispozici, takže jsem odešel. Podle mého názoru, zaměstnanec s obdobným přístupem by neměl jednat s klienty, ale to je věc managementu hotelu Svoboda. O to více , zde musím pochválit vedení hotelu Pacifik, které výběru zaměstnanců věnuje potřebnou pozornost.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Velice Vás zdravím a děkuji za recenzi. Ano, o problému jste mě hned druhý den informoval. Omlouvám se za hotel Svoboda. Paní ředitelka je o problému také informovaná a určitě bude zaměstnankyni řešit. Budu moc ráda, když se k nám opět vrátíte.

Přeji Vám krásné dny a hodně zdravíčka.

S pozdravem
Bc. Helena Samcová
ředitelka hotelu Pacifik

Anonym

Пожилые пары, 5.3.2023

Jihočeský kraj

  • Общий рейтинг
100 %
  • Pobyt v hotelu Pacifik byl bez problémů.

  • Vřelý přístup personálu vyhovět přání hostů. Strava v odpovídající kvalitě a možnost výběru jídla ze široké nabídky. Vynikající přístup zaměstnanců balneo. Možnost využití bazénu.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Dobrý den,
velice vám děkujeme za vaše hodnocení. Budeme se těšit na vaší příští návštěvu u nás v Grandhotelu Pacifik v Mariánských Lázních.
S přátelským pozdravem
Bc. Petr Horký, Guest Relations Manager

Anonym

одинокий путешественник, 31.12.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
100 %
  • Dobrý den, byla jsem maximálně spokojená s perfektní masáží, bohužel nevím jméno pana maséra, ale je slabozraký a měl službu v ordinaci č. 14 dne 29.12. ???

  • Strava výborná, pokoj komfortní, čistý ? vynikající služby recepce?

  • Jsem zvyklá z dovolených na Kanárech i v Turecku , že v hotelu**** je konvice a šálky včetně sáčků čaje a jednodávkové kávy, to mně tady chybělo, přijela jsem vlakem a ráda bych si čaj vypila v pohodlí pokoje, když jsem v loby baru požádala číšníka o sáček čaje výměnou za welcome drink,byla jsem odmítnuta a poté, co jsem řekla, že si ten sáček čaje zaplatím, podal mně sáček čaje s účtenkou na 59 Kč, což jsem odmítla, ani ne tak kvůli ceně ale hlavně kvůli přístupu a zjevné neochotě číšníka. Kdybych na něj mluvila německy, anglicky nebo rusky ( vśemi jazyky mluvím ) možná by byl vstřícnější.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Vážená paní Janková,
velice si vážíme vašeho hodnocení. Čaj ani káva u nás nejsou v ceně ubytování a dle našich zavedených standardů není možné podávat čaj ani jako welcome drink. Mohu vás také ubezpečit, že cena 59 Kč za šálek čaje je adekvátní pro 4* hotel a je stejná pro hosty všech národností.
S přátelským pozdravem
Petr Horký, Guest Relations Manager

Karel Hořejší

одинокий путешественник, 8.11.2022

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
100 %
  • Využil jsem možnosti týdenního pobytu v lázních v hotelu Pacifik, protože jsem byl v roce 2020 na 3 týdenní poukaz, hrazený plně zdravotní pojišťovnou. Byl jsem z pobytu v lázních uchvácený, jak z hlediska ubytování, tak z hlediska zdravotního a ovšem nejvíce z kvality poskytovaných stravovacích služeb

  • Absolutně perfektní stravování, připadalo mi, že se managmentu hotelu podařilo získat ty nejschopnější kuchaře do svého hotelu. Byl jsem v mnoha hotelích jak v Česku, tak i v cizině, ale nikde mi tak nechutnalo tak, jako v hotelu Pacifik. kdybych denně nevyužíval perfektního bazénu, tak jsem snad za ten týden přibral alespoň 5 kg. Další oblast, kde byly poskytovány perfektní služby, byl úklid. Zejména pokojská Hanka, která mi uklízela na pokoji již v roce 2020, tak připravila skvěle můj pokoj i letos. V neposlední řadě musím velmi pochválit výkon plavčíků, kteří oakžitě dokázali vyhovět mým přáním. Bazén je skvělý, ocenil jsem, že i v době vysoké cenové náročnosti na teplo, byla v bazénu úžasně teplá voda.

  • Nenašel jsem žádnou chybu i když jsem poměrně dost náročný.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Vážený pane Hořejší,
chtěla bych Vám poděkovat za Váš pobyt v hotelu Pacifik a za úžasnou recenzi. Jsem moc ráda, že se Vám u nás již po druhé líbilo. Ano, souhlasím, mám ty nejlepší kuchaře z Mar. Lázní :-) A také ostatní personál je úžasný. Všem Vaši chválu vyřídím a ještě jednou děkujeme.
Budeme se těšit na Váš další pobyt u nás v Pacifiku.
Přeji Vám hodně zdravíčka.
Bc. Helena Samcová
ředitelka hotelu

MARTA ŠIMANOVÁ

одинокий путешественник, 29.8.2022

Plzeňský kraj

  • Общий рейтинг
100 %
  • moc krasný hotel s bazenem ,výborná strava doporučím všem známým.Ráda se tam za rok vrátím.

  • Příjemný personál,

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Vážená paní Šimanová,
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu. Vaše spokojenost nás velice těší a rádi vás i příště přivítáme u nás v Grandhotelu Pacifik.
S přátelským pozdravem
Bc. Petr Horký, Guest Relations Manager

Anonym

одинокий путешественник, 10.7.2022

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
88 %
  • Pokoje velmi dobře vybavené, hotelová kuchyně výborná s dostatečným výběrem.

  • Pokoj s balkonem a výhledem. Bazén.

  • Chyběla dohodnutá vstupní a výstupní lékařská prohlídka. Příliš Rusů.

Персонал
8
Services
8
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
8
Ensana Pacifik Health Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Vážená paní, vážený pane,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrali právě náš Grandhotel Pacifik**** společnosti Ensana Health Spa Hotels.
S přátelským pozdravem
Petr Horký, Guest Relations Manager