+420 222 539 539
Mon - Fri: 8am – 8pm Sat - Sun: 9am – 4pm

Ensana Pacifik Health Spa Hotel Reviews

Hotel ratings

93%
Perfect

by 109 reviews

How do we collect reviews?

  • Staff

    96%
  • Cleanliness

    96%
  • Equipment

    94%
  • Comfort

    93%
  • Value for money

    88%
Show reviews written by:
Show reviews in:
Sort by:
Show:

Milena Pešková

29.2.2024

Hl.m.Praha

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Anonym

mature couple, 21.12.2023

Ústecký kraj

  • Overall rating
100 %
  • výborné jídlo

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel replied to this review.
Milí hosté,
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty.
Ještě jednou Vám děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v Grandhotelu Pacifik**** a nebo v některém z dalších hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.

S přátelským pozdravem
Pavlína Dusová, vedoucí recepce

Anonym

family with young children, 12.12.2023

Zlínský kraj

  • Overall rating
100 %
  • Krásný wellness, starší ale čistý hotel. Výborné jídlo

  • Krásný wellness, z pokoje jsme ušli jen pár metrů a byli jsme v bazénu. Ochotný personál. Velmi bohaté snídaně i večeře. Oceňuji, že nám s malým dítětem dali velký a krajní pokoj, taktéž stůl v rohu jídelny. Moc se nám líbilo a doufáme, ze tentokrát v letních měsících se znovu ubytujeme.

  • Nemá to s pobytem v hotelu nic společného, ale spíše s městem Mariánské Lázně. Chodníky ani cesty neprohrnute, nebezpecne bylo chodit po venku. Byla obleva a ze střech padaly několika kilové rampouchy a jezdit s kočárkem v tajícím sněhu, to bylo dobré fitness.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Karel Bouchner

mature couple, 27.11.2023

Hl.m.Praha

  • Overall rating
100 %
  • Pobyt jsme si užili skvěle. Veškerý personál (recepce, restaurace, balneo, pokojská, ....) příjemný a vstřícný. Jídlo podle nás výborné. Pokoj velice hezký. Moc pěkný bazén s vířivkami a saunou. Vynikající poloha hotelu.

  • Vše

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel replied to this review.
Vážený pane Bouchnere,
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty.
Ještě jednou Vám děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v Grandhotelu Pacifik**** a nebo v některém z dalších hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.

S přátelským pozdravem
Pavlína Dusová, vedoucí recepce

Jana Čapková

single traveler, 24.9.2023

Královéhradecký kraj

  • Overall rating
100 %
  • Pobyt jsem si užila. Milý a ochotný personál. Krásný hotel, super bazén a sauna. Výborné jídlo.

  • Naprostá spokojenost

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel replied to this review.
Vážená paní Čapková,
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku.
Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty.
Ještě jednou Vám děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v Grandhotelu Pacifik**** a nebo v některém z dalších hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.

S přátelským pozdravem
Pavlína Dusová, vedoucí recepce

Petr Nosek

young couple, 17.7.2023

Ústecký kraj

  • Overall rating
100 %
  • Maximální spokojenost!

  • Velmi vstřícný personál, kvalitní jídlo, čistota.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Anonym

group of friends, 7.7.2023

Ústecký kraj

  • Overall rating
100 %
  • krásné město

  • cyklisté na kolonádě

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Anonym

single traveler, 18.3.2023

Ústecký kraj

  • Overall rating
100 %
  • Jsem zde již potřetí a samozřejmě musím svůj pobyt v hotelu Pacifik hodnotit jako perfektní, o čemž svědčí i skutečnost, že jsem si zde svůj pobyt plánovaný pouze na 4 dny prodloužil o další 2 noci.

  • Vše

  • Mám negativní zkušenost, která ovšem potvrzuje kvalitu poskytovaných služeb a vysokou úroveň managementu hotelu Pacifik. V rámci nutného zlepšení kvality bazénu, nebyl ve středu 15.3. t.r. v provozu bazén v hotelu Pacifik, což je zcela pochopitelné. Jako náhrada byl hotelem Pacifik zajištěn bazén v hotelu Svoboda. Kvalita tohoto náhradního bazénu byla rovněž vynikající, ale co bylo zcela tristní a přímo strašidelné byl přístup k hostům od plavčice, který kontrastoval i s recepční v hotelu Svoboda, který byl na velmi profesionální úrovni, hned se mě zeptala, zda jsem z Pacifiku a poté mě nasměrovala nasměroval k bazénu v 1.patře. Ovšem tam nastalo, něco, co jsem ještě nezažil, Zazvonil jsem na plavčici, která tam seděla a přesto, že mě evidentně viděla a samozřejmě slyšela i zvonek, tak dělala, že mě nevidí a otevřela až poté, co jsem zaklepal na okno. Tak nasupený výraz, kterým mě obdařila jsem ještě nezažil. Na mou otázku zda jsem zde správně, tak vztekle odvětila, že jsem snad hloupý, když nevidím dveře do bazénu. Ty jsem samozřejmě viděl, ale očekával jsem, zřejmě naivně, že bude mít profesionální přístup k zákazníkovi a poskytne mi ručník, příp. prostěradlo. Vypadalo, to že je to nějaká uklizečka, která tam zastupuje. Šel jsem tedy dál a zeptal jsem se od ostatních klientů, kde dostanu ručník, ti mě samozřejmě nasměrovali zpět k té paní. Ta mi pak neochotně vydala ručník s tím, že jsem si ho měl přinést sebou. Při odchodu jsem si s ní chtěl popovídat o tom, že by měla zlepšit přístup k zákazníkúm. Bavila se tam ale s nějakým známým o soukromých věcech a nevěnovala mi pozornost. Naštěstí onen její známý pochopil, že je nepatřičné aby blokoval jednání plavčice s klientem a odešel. Snažil jsem se jí po dobrém vysvětlit, že by měla být k zákazníkům vstřícnější, protože jsem předpokládal, že tam může přijít více klientů z Pacifiku a nechtěl jsem, aby je potkalo to samé co mě. Vztekle mi ale odvětila, že se se mnou vůbec nebude bavit. Šel jsem tedy za recepční a chtěl jsem zavolat ředitelku hotelu, abych jí sdělil svou stížnost, protože jsem chtěl aby zde došlo k nápravě. Bohužel, nebyla k dispozici, takže jsem odešel. Podle mého názoru, zaměstnanec s obdobným přístupem by neměl jednat s klienty, ale to je věc managementu hotelu Svoboda. O to více , zde musím pochválit vedení hotelu Pacifik, které výběru zaměstnanců věnuje potřebnou pozornost.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel replied to this review.
Velice Vás zdravím a děkuji za recenzi. Ano, o problému jste mě hned druhý den informoval. Omlouvám se za hotel Svoboda. Paní ředitelka je o problému také informovaná a určitě bude zaměstnankyni řešit. Budu moc ráda, když se k nám opět vrátíte.

Přeji Vám krásné dny a hodně zdravíčka.

S pozdravem
Bc. Helena Samcová
ředitelka hotelu Pacifik

Anonym

mature couple, 5.3.2023

Jihočeský kraj

  • Overall rating
100 %
  • Pobyt v hotelu Pacifik byl bez problémů.

  • Vřelý přístup personálu vyhovět přání hostů. Strava v odpovídající kvalitě a možnost výběru jídla ze široké nabídky. Vynikající přístup zaměstnanců balneo. Možnost využití bazénu.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel replied to this review.
Dobrý den,
velice vám děkujeme za vaše hodnocení. Budeme se těšit na vaší příští návštěvu u nás v Grandhotelu Pacifik v Mariánských Lázních.
S přátelským pozdravem
Bc. Petr Horký, Guest Relations Manager

Anonym

single traveler, 31.12.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
100 %
  • Dobrý den, byla jsem maximálně spokojená s perfektní masáží, bohužel nevím jméno pana maséra, ale je slabozraký a měl službu v ordinaci č. 14 dne 29.12. ???

  • Strava výborná, pokoj komfortní, čistý ? vynikající služby recepce?

  • Jsem zvyklá z dovolených na Kanárech i v Turecku , že v hotelu**** je konvice a šálky včetně sáčků čaje a jednodávkové kávy, to mně tady chybělo, přijela jsem vlakem a ráda bych si čaj vypila v pohodlí pokoje, když jsem v loby baru požádala číšníka o sáček čaje výměnou za welcome drink,byla jsem odmítnuta a poté, co jsem řekla, že si ten sáček čaje zaplatím, podal mně sáček čaje s účtenkou na 59 Kč, což jsem odmítla, ani ne tak kvůli ceně ale hlavně kvůli přístupu a zjevné neochotě číšníka. Kdybych na něj mluvila německy, anglicky nebo rusky ( vśemi jazyky mluvím ) možná by byl vstřícnější.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel replied to this review.
Vážená paní Janková,
velice si vážíme vašeho hodnocení. Čaj ani káva u nás nejsou v ceně ubytování a dle našich zavedených standardů není možné podávat čaj ani jako welcome drink. Mohu vás také ubezpečit, že cena 59 Kč za šálek čaje je adekvátní pro 4* hotel a je stejná pro hosty všech národností.
S přátelským pozdravem
Petr Horký, Guest Relations Manager

Karel Hořejší

single traveler, 8.11.2022

Ústecký kraj

  • Overall rating
100 %
  • Využil jsem možnosti týdenního pobytu v lázních v hotelu Pacifik, protože jsem byl v roce 2020 na 3 týdenní poukaz, hrazený plně zdravotní pojišťovnou. Byl jsem z pobytu v lázních uchvácený, jak z hlediska ubytování, tak z hlediska zdravotního a ovšem nejvíce z kvality poskytovaných stravovacích služeb

  • Absolutně perfektní stravování, připadalo mi, že se managmentu hotelu podařilo získat ty nejschopnější kuchaře do svého hotelu. Byl jsem v mnoha hotelích jak v Česku, tak i v cizině, ale nikde mi tak nechutnalo tak, jako v hotelu Pacifik. kdybych denně nevyužíval perfektního bazénu, tak jsem snad za ten týden přibral alespoň 5 kg. Další oblast, kde byly poskytovány perfektní služby, byl úklid. Zejména pokojská Hanka, která mi uklízela na pokoji již v roce 2020, tak připravila skvěle můj pokoj i letos. V neposlední řadě musím velmi pochválit výkon plavčíků, kteří oakžitě dokázali vyhovět mým přáním. Bazén je skvělý, ocenil jsem, že i v době vysoké cenové náročnosti na teplo, byla v bazénu úžasně teplá voda.

  • Nenašel jsem žádnou chybu i když jsem poměrně dost náročný.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel replied to this review.
Vážený pane Hořejší,
chtěla bych Vám poděkovat za Váš pobyt v hotelu Pacifik a za úžasnou recenzi. Jsem moc ráda, že se Vám u nás již po druhé líbilo. Ano, souhlasím, mám ty nejlepší kuchaře z Mar. Lázní :-) A také ostatní personál je úžasný. Všem Vaši chválu vyřídím a ještě jednou děkujeme.
Budeme se těšit na Váš další pobyt u nás v Pacifiku.
Přeji Vám hodně zdravíčka.
Bc. Helena Samcová
ředitelka hotelu

MARTA ŠIMANOVÁ

single traveler, 29.8.2022

Plzeňský kraj

  • Overall rating
100 %
  • moc krasný hotel s bazenem ,výborná strava doporučím všem známým.Ráda se tam za rok vrátím.

  • Příjemný personál,

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel replied to this review.
Vážená paní Šimanová,
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu. Vaše spokojenost nás velice těší a rádi vás i příště přivítáme u nás v Grandhotelu Pacifik.
S přátelským pozdravem
Bc. Petr Horký, Guest Relations Manager

Anonym

mature couple, 6.7.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
100 %
  • Ubytování, procedury vynikající....

  • Absence parkoviště hotelu. Při ceně pobytu, poněkud absurdní doporučení recepční hotelu, placeného parkovacího stání v ceně 200Kč za den, vzdáleného cca 700m od hotelu.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel replied to this review.
Vážený pane , paní
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrali právě náš hotel.
Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.
Co se parkování týká, bohužel nedisponujeme vlastními parkovacími možnostmi a parkovací dům je samostatný soukromý subjekt.

Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Pacifik se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví.

Se srdečným pozdravem
Reservation manager GH Pacifik

Anna Třísková

single traveler, 6.6.2022

Hl.m.Praha

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Iva Dubravská

mature couple, 15.3.2022

Středočeský kraj

  • Overall rating
100 %
  • Skvělý pobyt v hotelu Hvězda, který předčil mé očekávání. Veškerý servis, obsluha, lázeňské služby skvělé.

  • Čistota, nabídka, nápomoc. Vše naprosto perfektní.

  • Komunikace se spa.cz, bohužel byla omezená.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel replied to this review.
Vážená paní Dubravská,

děkujeme Vám za krásné hodnocení. Vaše pochvalná slova jsou nám velkou odměnou a motivují nás v naší každodenní práci.
Velice si toho vážíme . Rádi Vás opět přivítáme v našem hotelu.
Se srdečným pozdravem
Radomíra Pavlištová
Guest Relation Manager
Ensana Health Spa Hotel Hvězda

Anonym

single traveler, 28.12.2021

Hl.m.Praha

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Petra Motlová

mature couple, 1.11.2021

Královéhradecký kraj

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Mgr. Vladimíra Strolená

group of friends, 28.10.2021

Hl.m.Praha

  • Overall rating
100 %
  • Pobyt hodnotíme známkou výborně, počínaje vstupem do recepce, veškerými poskytovanými službami, čistotou a komfortností, vstřícným personálem.

  • Líbilo se nám ubytování, klid v celém hotelu, organizace stavování a procedur, možnost přikoupení obědů, výhled.

  • Nic, vše v pořádku. Pouze rekonstrukce silnice před hotelem trochu komplikovala příjezd. Není v kompetenci hotelu.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel replied to this review.
Vážená paní Mgr. Strolená,
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrala právě náš hotel Pacifik ****
Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.

Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Pacifik se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví a krásné prožití svátků vánočních.
Se srdečným pozdravem
rezervační oddělení
Wunschová Iveta

Alena Pavlasová

single traveler, 20.9.2021

Hl.m.Praha

  • Overall rating
100 %
  • Pobyt splnil naše očekávání.vse bylo v naprostém pořádku.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Jiří Vanča Autodoprava

single traveler, 16.9.2021

Hl.m.Praha

  • Overall rating
100 %
  • Krásný hotel ,krásný pobyt. procedury OK.

  • výborná strava, ochota personálu.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10