+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 4pm

Ensana Pacifik Health Spa Hotel Отзывы

рейтинг отеля

93%
идеальный

110 отзыва

How do we collect reviews?

  • Персонал

    96%
  • Чистота

    96%
  • Оборудование

    94%
  • Комфорт

    93%
  • Соотношение цена / качество

    88%
Показать отзывы от:
Показать отзывы на языках:
Сортировать по:
Показать:

Pavlína Škaloudová

одинокий путешественник, 9.12.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
44 %
  • ČISTOTA KOBERCŮ,KŘESEL,POLŠTÁŘKŮ NA POSTELÍCH,V SAUNĚ PRACH TAK 1CM...,ŽÁDNÉ PARKOVÁNÍ,COŽ VY JSTE MI PSALY-PARKOVÁNÍ ZDARMA,MOC VŠE NA HOTEL UPŘEDRAŽENÉ..jAK SI NĚKDO MŮŽE KASÍROVAT DONÁŠKU 150KČ?SÍLA.TOTO JSEM NIKDE ANI V ZAHRANIČ NEZAŽILA!!!

Персонал
8
Services
4
Чистота
2
Комфорт
5
Value/money
3
Ensana Pacifik Health Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Vážená paní Škaloudová,

Děkujeme za Vaši recenzi. Zkontrolovali jsme informaci ohledně parkování na portálu hotel.cz, která je uvedena špatně. Obratem jsme ji nechali opravit. Room servis (donáška jídla na pokoj) je běžně zpoplatněná služba ve většině hotelů. Běžná cena v zahraničí se pohybuje okolo 20€. I Vaše ostatní připomínky jsme vzali na vědomí. S přáním všeho nejlepšího v roce 2015 management hotelu

Carmen

одинокий путешественник, 30.10.2023

Deutsch

  • Общий рейтинг
64 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
6
Чистота
6
Комфорт
6
Value/money
6

Veronika Mrázková

одинокий путешественник, 10.12.2012

Čeština

  • Общий рейтинг
66 %

(without text rating)

Персонал
9
Services
6
Чистота
8
Комфорт
5
Value/money
5

Anonym

Молодая пара, 18.4.2016

Čeština

  • Общий рейтинг
68 %
  • Hotel v celku dobrý ale není vhodný pro mladé páry.

  • Bazén a sauna. Funkční Wifi. Dobra poloha hotelu.

  • Bar se zavíra v 22:00, bazén v 21:00, takže není čas si je užít. Malý výber vegetariánských jídel, sladkostí a ovoce. Personál v restaurační časti se neobtěžuje sám od sebe pozdravit. Nemožnost sestavit si vlastní plán procedur.

Персонал
5
Services
6
Чистота
9
Комфорт
7
Value/money
7

Jakub Drábek

Молодая пара, 2.7.2012

Čeština

  • Общий рейтинг
68 %
  • V nabídce uvádí parkování před hotelem, nicméně nás odeslali do parkovacího domu, kde jsme za dvoudenní stání platili 560,- Kč. Myslím si, že principielně je to špatně, protože cena za dvoudenní pobyt byla necelých 11 000,- Kč!!! Tato drobnost dokáže zbytečně znechutit jinak příjemný pobyt. (nejde o peníze, ale o princip)

Персонал
8
Services
6
Чистота
8
Комфорт
7
Value/money
5
Ensana Pacifik Health Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Dobrý den, děkujeme za hodnocení služeb v Grandhotelu Pacifik; hotel nemá vlastní parkovací prostory, host může přijet k hotelu a parkovat před ním na vyložení (a naložení) zavazadel. Nejbližší hlídané parkování je možné v parkovacím domu (ca 200 m od hotelu). Parkoviště je hlídané za poplatek.
Team Grandhotelu Pacifik

Jiri Cedik

одинокий путешественник, 1.11.2021

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
72 %
  • Čistota, umístění hotelu

  • V restauraci jsem dostal 2 dcl červeného vína o teplotě cca 6 st. C, číšník nebyl schopen říci, o jaké víno se jedná. Vedle nás byli ubytovaní němečtí důchodci, kteří měli velmi hlasitě televizi, která byla z druhé strany stěny, u které jsme měli hlavy. Když jsem ve 23:45 volal na recepci, aby situaci vyřešili, dostal jsem návrh, abychom se přestěhovali do jiného pokoje. Při objednávání procedur nám vyčíslili cenu, ze které nebylo odečtěno 20 % z voucheru a informaci, že toto se vyřeší při placení před odjezdem na recepci. Recepční nám naopak sdělil, že to nemá jak udělat, a že slevu musí dávat Spa recepce. Nakonec se nějak domluvil s rezervačním oddělením a když jsme dorazili po cca 1 hodině, vyúčtoval službu tak, jak měla být.

Персонал
6
Services
8
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
6
Ensana Pacifik Health Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Vážený pane Čedíku,
děkujeme Vám za Váš pobyt v hotelu Pacifik a za Vaši recenzi. Je mi líto, že číšník nevěděl značku vína, obsluhovala Vás tedy nejspíše učnice nebo výpomoc v naší restauraci. Máte určitě pravdu, i tito naši pomocníci to musí vědět. Na další sezónu je více zaškolíme. Děkuji za informaci. Bohužel se stává, že starší lidé mají nahlas puštěnou televizi. Chápu, že Vám to vadilo. Přestěhování na jiný pokoj je jedna z možností při stížnosti, druhá, poprosit hosty o ztišení televize. Tato druhá varianta ne vždy vyjde. Omlouvám se za zmatky při platbě procedur. Personál bude více proškolen. Doufám, že na náš hotel nezanevřete a že se k nám ještě někdy podíváte. Zrovna jste v každém oddělení měl trochu té smůly, což mě opravdu mrzí. Málokdy řeším takovou stížnost. Pokud byste chtěli ale lepší servis, ráda Vám nabídnu náš 5* hotel Nové Lázně.

Přeji Vám hodně zdraví a do roku 2022 jen to nejlepší.

Děkuji
S pozdravem


Bc. Helena Samcová
Resident Manager

Rafail

Пожилые пары, 6.6.2013

Русский

  • Общий рейтинг
80 %
  • Не понравилось отношение врача. Не понравилось питание- совершенно не было правильных диэтических блюд.

Персонал
9
Services
8
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
7

Jana Paroulková

одинокий путешественник, 7.2.2012

Čeština

  • Общий рейтинг
80 %

(without text rating)

Персонал
9
Services
8
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
7

j. Přibyl

одинокий путешественник, 13.6.2018

Čeština

  • Общий рейтинг
82 %
  • čistota, milý a ochotný personál vybavenost hotelu

  • nemožnost objednat si v restauraci k jídlu minutku nebo jakoukoliv specialitu mimo nabídku bufetu venku před hotelem na terase obsluha pouze do 21hod neměli podat ani mandle, kešu, a podobné pochoutky

Персонал
9
Services
8
Чистота
9
Комфорт
9
Value/money
6

IVANA ČERMÁKOVÁ

одинокий путешественник, 18.11.2013

Čeština

  • Общий рейтинг
82 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
8
Чистота
7
Комфорт
10
Value/money
8

Ivanka Dosedělová

2.10.2023

Hl.m.Praha

  • Общий рейтинг
84 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
6
Value/money
6

Anonym

одинокий путешественник, 24.10.2020

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
84 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
6
Value/money
6

Anonym

одинокий путешественник, 26.7.2020

Čeština

  • Общий рейтинг
84 %

(without text rating)

Персонал
9
Services
9
Чистота
7
Комфорт
8
Value/money
9

Marcela BRABCOVÁ

Группы друзей, 9.2.2020

Praha Česká republika

  • Общий рейтинг
84 %
  • Ubytování velmi pěkné, povlečení na posteli krásný bílý damašek. Koupelna čistá, prostorná.

  • Stravování hodnotím velmi negativně.Jako host, který chodí na léčebné procedury vyhledám samozřejmě stravování v hotelu. Cena versus kvalita a šířka sortimentu absolutně neodpovídá **** hotelu. Možná by nebylo špatné, aby majitel hotelu ochutnal oběd nebo večeři v hotelu Pacifik Je to absolutní katastrofa a blamáž Máte opravdu co napravovat. Dále mám připomínku k vedení procedury. Po koupeli s rašelinovým extraktem paciet odpočívá.A jaké je jeho překvapení, že ho paní lázeňská zabalí do čistého prostěradla, ale potom ho zabalí do deky, kterou asi používá pro mnoho pacientům a hostů před ním.Neuvěřitelná arogance vůči nám, platícím hostům.Z hygienického hlediska pro mě nepřijatelné. Velmi ráda si přečtu odpověď vedení hotelu. Zdraví Váš host, Marcela Brabcová, K Dubči 57/15, 19016 Praha 9

Персонал
10
Services
6
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
6
Ensana Pacifik Health Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Dobrý den, paní Brabcová,

děkujeme za Vaši návštěvu GH Pacifik a vyplnění dotazníku spokojenosti. Jsme moc rádi, že se Vám líbilo ubytování. Rádi se též vyjádříme k Vašim připomínkám.

Co se týče stravování, hotel plně splňuje standardy nastavené řetězcem Ensana Health Spa Hotels. Bohužel nepopisujete konkrétně, s čím jste byla nespokojena. V ceně koupeného pobytu jste měla hotel se snídaní, na místě jste si dokoupila obědy a večeře, několikrát. Přímo v restauraci, hostovi, pokud náš produkt nezná, na přání dáváme možnost si výběr jídel na daný den prohlédnout a rozhodnout se, zda je tato nabídka pro něj zajímavá, je možné ji odmítnout . Určitě bychom Vám v tomto případě nic neúčtovali. Některým hostům buffet nevyhovuje, máme k dispozici i ala Cartový lístek, kdykoliv jsme připraveni i řešit individuální přání hostů. Jsme si vědomi toho, že preference v oblasti stravování jsou velmi různorodé. V restauraci se pohybuje i manažer, který je kdykoliv k dispozici Vám ve Vašich prosbách pomoci.
Rádi Vám přiblížíme standard pro podávání večeří a obědů. Večeře stojí 390,- Kč za osobu a v ceně je následující buffet: 2 druhy polévek, 4 druhy předkrmů. 6 druhů salátů nebo krájené zeleniny, 3 druhy dresingů, 4 druhy pečiva, 5 hlavní jídel (jídlo z drůbežího masa, hovězího masa, vepřového masa, ryba a jedno vegetariánské jídlo), 5 druhů příloh, 3 druhy zákusků a 3 druhy ovoce. Oběd stojí 275,- Kč a v ceně je 8 druhů salátů, kompot, 3 hlavní jídla, z toho jedno vegetariánské, 2 – 3 druhy, ovoce, pečivo. Pokud srovnáme ceny v nedalekých restauracích či nabídku buffet našich konkurenčních hotelů vs. cena, pohybují se tyto ceny v těch nižších cenových hladinách.
Garantujeme Vám, že vrcholový management společnosti Léčebné Lázně Mariánské Lázně se v Pacifiku pravidelně stravuje, stejně tak vedení Ensana Health Spa Hotels.

Rádi se též vyjádříme k ošetřovatelskému standardu procedury minerální koupel. Deky jsou pravidelně prány a měněny, ale není standardem, že jsou měněny po každém hostovi. Sanitářka má za úkol hosta zabalit dle nastaveného standardu do čistého prostěradla (je extrémně velké) a přes to prostěradlo položit tuto deku, která se smí dotýkat pouze toho prostěradla, žádné části těla hosta. Tímto postupem nepřekračujeme žádné hygienické předpisy, je to běžná praxe lázeňských zařízení. Jednorázovým prostředkem tu je to prostěradlo.

Věříme, že jsme odpověděli na Vaše otázky. S přáním všeho nej, hlavně zdraví a životní spokojenosti.

Hotelový management

Romana

Пожилые пары, 3.12.2017

Duchcov Česká republika

  • Общий рейтинг
84 %

(without text rating)

Персонал
6
Services
10
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
8

Anonym

одинокий путешественник, 9.12.2013

Čeština

  • Общий рейтинг
84 %
  • Vše v naprostém pořádku s malou výtkou ohledně parkovacích stáních.

Персонал
8
Services
8
Чистота
10
Комфорт
9
Value/money
7

Katarína Štrbová

одинокий путешественник, 28.5.2012

Čeština

  • Общий рейтинг
84 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
8
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
8

Josef Macháček

Пожилые пары, 27.1.2015

Čeština

  • Общий рейтинг
86 %
  • Pěkný víkendový pobyt.

  • Skvělá kuchyně, krásné okolí.

  • Pokoj s intenzivní umělou vůní. Masáže hned po snídani - vhodnější by byly v pozdějším odpoledni.

Персонал
9
Services
7
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
9
Ensana Pacifik Health Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Vážený pane Macháčku,
velice Vám děkujeme za Vaše hodnocení, moc náš těší, že jste byl u nás spokojen. Vůně na pokojích testujeme a po uplynutí zkušební doby necháme vyhodnotit. Těšíme se na Váš další pobyt. S přátelským pozdravem, vedení hotelu Grandhotelu Pacifik

Jitka Zapomělová

одинокий путешественник, 3.3.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
86 %

(without text rating)

Персонал
9
Services
9
Чистота
9
Комфорт
9
Value/money
7

Jan Oliva

одинокий путешественник, 25.3.2024

Ústecký kraj

  • Общий рейтинг
88 %
  • Byl jsem zde v březnu,takže moc venkovní aktivity nebyly.Ale jinak v pohodě.

  • Pěkný hotel,velký bazén,stravování formou švédských stolů ok.Vstřícný a milý personál.

  • Nedá se nic vytknout.

Персонал
10
Services
10
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
8
Ensana Pacifik Health Spa Hotel ответил на этот отзыв.
Vážený pane Olivo,

děkuji Vám za Váš pobyt v našem hotelu Pacifik a za napsání krásné recenze. Jsem ráda, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Váš další pobyt.

Přeji Vám krásné dny a hodně zdraví.

S pozdravem
Bc. Helena Samcová
ředitelka hotelu