+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Ensana Pacifik Health Spa Hotel Bewertungen

Hotelbewertung

93%
Perfekt

von 109 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    96%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    94%
  • Komfort

    93%
  • Preis-Leistungverhältnis

    88%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Pavlína Škaloudová

Einzelreisender, 9.12.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %
  • ČISTOTA KOBERCŮ,KŘESEL,POLŠTÁŘKŮ NA POSTELÍCH,V SAUNĚ PRACH TAK 1CM...,ŽÁDNÉ PARKOVÁNÍ,COŽ VY JSTE MI PSALY-PARKOVÁNÍ ZDARMA,MOC VŠE NA HOTEL UPŘEDRAŽENÉ..jAK SI NĚKDO MŮŽE KASÍROVAT DONÁŠKU 150KČ?SÍLA.TOTO JSEM NIKDE ANI V ZAHRANIČ NEZAŽILA!!!

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
5
Wert/Geld
3
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Škaloudová,

Děkujeme za Vaši recenzi. Zkontrolovali jsme informaci ohledně parkování na portálu hotel.cz, která je uvedena špatně. Obratem jsme ji nechali opravit. Room servis (donáška jídla na pokoj) je běžně zpoplatněná služba ve většině hotelů. Běžná cena v zahraničí se pohybuje okolo 20€. I Vaše ostatní připomínky jsme vzali na vědomí. S přáním všeho nejlepšího v roce 2015 management hotelu

Carmen

Einzelreisender, 30.10.2023

Deutsch

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Veronika Mrázková

Einzelreisender, 10.12.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Junges Paar, 18.4.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Hotel v celku dobrý ale není vhodný pro mladé páry.

  • Bazén a sauna. Funkční Wifi. Dobra poloha hotelu.

  • Bar se zavíra v 22:00, bazén v 21:00, takže není čas si je užít. Malý výber vegetariánských jídel, sladkostí a ovoce. Personál v restaurační časti se neobtěžuje sám od sebe pozdravit. Nemožnost sestavit si vlastní plán procedur.

Persönlich
5
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
7

Jakub Drábek

Junges Paar, 2.7.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • V nabídce uvádí parkování před hotelem, nicméně nás odeslali do parkovacího domu, kde jsme za dvoudenní stání platili 560,- Kč. Myslím si, že principielně je to špatně, protože cena za dvoudenní pobyt byla necelých 11 000,- Kč!!! Tato drobnost dokáže zbytečně znechutit jinak příjemný pobyt. (nejde o peníze, ale o princip)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
5
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme za hodnocení služeb v Grandhotelu Pacifik; hotel nemá vlastní parkovací prostory, host může přijet k hotelu a parkovat před ním na vyložení (a naložení) zavazadel. Nejbližší hlídané parkování je možné v parkovacím domu (ca 200 m od hotelu). Parkoviště je hlídané za poplatek.
Team Grandhotelu Pacifik

Jiri Cedik

Einzelreisender, 1.11.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Čistota, umístění hotelu

  • V restauraci jsem dostal 2 dcl červeného vína o teplotě cca 6 st. C, číšník nebyl schopen říci, o jaké víno se jedná. Vedle nás byli ubytovaní němečtí důchodci, kteří měli velmi hlasitě televizi, která byla z druhé strany stěny, u které jsme měli hlavy. Když jsem ve 23:45 volal na recepci, aby situaci vyřešili, dostal jsem návrh, abychom se přestěhovali do jiného pokoje. Při objednávání procedur nám vyčíslili cenu, ze které nebylo odečtěno 20 % z voucheru a informaci, že toto se vyřeší při placení před odjezdem na recepci. Recepční nám naopak sdělil, že to nemá jak udělat, a že slevu musí dávat Spa recepce. Nakonec se nějak domluvil s rezervačním oddělením a když jsme dorazili po cca 1 hodině, vyúčtoval službu tak, jak měla být.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane Čedíku,
děkujeme Vám za Váš pobyt v hotelu Pacifik a za Vaši recenzi. Je mi líto, že číšník nevěděl značku vína, obsluhovala Vás tedy nejspíše učnice nebo výpomoc v naší restauraci. Máte určitě pravdu, i tito naši pomocníci to musí vědět. Na další sezónu je více zaškolíme. Děkuji za informaci. Bohužel se stává, že starší lidé mají nahlas puštěnou televizi. Chápu, že Vám to vadilo. Přestěhování na jiný pokoj je jedna z možností při stížnosti, druhá, poprosit hosty o ztišení televize. Tato druhá varianta ne vždy vyjde. Omlouvám se za zmatky při platbě procedur. Personál bude více proškolen. Doufám, že na náš hotel nezanevřete a že se k nám ještě někdy podíváte. Zrovna jste v každém oddělení měl trochu té smůly, což mě opravdu mrzí. Málokdy řeším takovou stížnost. Pokud byste chtěli ale lepší servis, ráda Vám nabídnu náš 5* hotel Nové Lázně.

Přeji Vám hodně zdraví a do roku 2022 jen to nejlepší.

Děkuji
S pozdravem


Bc. Helena Samcová
Resident Manager

Rafail

Älteres Paar, 6.6.2013

Русский

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Не понравилось отношение врача. Не понравилось питание- совершенно не было правильных диэтических блюд.

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7

Jana Paroulková

Einzelreisender, 7.2.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7

j. Přibyl

Einzelreisender, 13.6.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %
  • čistota, milý a ochotný personál vybavenost hotelu

  • nemožnost objednat si v restauraci k jídlu minutku nebo jakoukoliv specialitu mimo nabídku bufetu venku před hotelem na terase obsluha pouze do 21hod neměli podat ani mandle, kešu, a podobné pochoutky

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
6

IVANA ČERMÁKOVÁ

Einzelreisender, 18.11.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
10
Wert/Geld
8

Ivanka Dosedělová

2.10.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 24.10.2020

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 26.7.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
7
Komfort
8
Wert/Geld
9

Marcela BRABCOVÁ

Gruppe von Freunden, 9.2.2020

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Ubytování velmi pěkné, povlečení na posteli krásný bílý damašek. Koupelna čistá, prostorná.

  • Stravování hodnotím velmi negativně.Jako host, který chodí na léčebné procedury vyhledám samozřejmě stravování v hotelu. Cena versus kvalita a šířka sortimentu absolutně neodpovídá **** hotelu. Možná by nebylo špatné, aby majitel hotelu ochutnal oběd nebo večeři v hotelu Pacifik Je to absolutní katastrofa a blamáž Máte opravdu co napravovat. Dále mám připomínku k vedení procedury. Po koupeli s rašelinovým extraktem paciet odpočívá.A jaké je jeho překvapení, že ho paní lázeňská zabalí do čistého prostěradla, ale potom ho zabalí do deky, kterou asi používá pro mnoho pacientům a hostů před ním.Neuvěřitelná arogance vůči nám, platícím hostům.Z hygienického hlediska pro mě nepřijatelné. Velmi ráda si přečtu odpověď vedení hotelu. Zdraví Váš host, Marcela Brabcová, K Dubči 57/15, 19016 Praha 9

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, paní Brabcová,

děkujeme za Vaši návštěvu GH Pacifik a vyplnění dotazníku spokojenosti. Jsme moc rádi, že se Vám líbilo ubytování. Rádi se též vyjádříme k Vašim připomínkám.

Co se týče stravování, hotel plně splňuje standardy nastavené řetězcem Ensana Health Spa Hotels. Bohužel nepopisujete konkrétně, s čím jste byla nespokojena. V ceně koupeného pobytu jste měla hotel se snídaní, na místě jste si dokoupila obědy a večeře, několikrát. Přímo v restauraci, hostovi, pokud náš produkt nezná, na přání dáváme možnost si výběr jídel na daný den prohlédnout a rozhodnout se, zda je tato nabídka pro něj zajímavá, je možné ji odmítnout . Určitě bychom Vám v tomto případě nic neúčtovali. Některým hostům buffet nevyhovuje, máme k dispozici i ala Cartový lístek, kdykoliv jsme připraveni i řešit individuální přání hostů. Jsme si vědomi toho, že preference v oblasti stravování jsou velmi různorodé. V restauraci se pohybuje i manažer, který je kdykoliv k dispozici Vám ve Vašich prosbách pomoci.
Rádi Vám přiblížíme standard pro podávání večeří a obědů. Večeře stojí 390,- Kč za osobu a v ceně je následující buffet: 2 druhy polévek, 4 druhy předkrmů. 6 druhů salátů nebo krájené zeleniny, 3 druhy dresingů, 4 druhy pečiva, 5 hlavní jídel (jídlo z drůbežího masa, hovězího masa, vepřového masa, ryba a jedno vegetariánské jídlo), 5 druhů příloh, 3 druhy zákusků a 3 druhy ovoce. Oběd stojí 275,- Kč a v ceně je 8 druhů salátů, kompot, 3 hlavní jídla, z toho jedno vegetariánské, 2 – 3 druhy, ovoce, pečivo. Pokud srovnáme ceny v nedalekých restauracích či nabídku buffet našich konkurenčních hotelů vs. cena, pohybují se tyto ceny v těch nižších cenových hladinách.
Garantujeme Vám, že vrcholový management společnosti Léčebné Lázně Mariánské Lázně se v Pacifiku pravidelně stravuje, stejně tak vedení Ensana Health Spa Hotels.

Rádi se též vyjádříme k ošetřovatelskému standardu procedury minerální koupel. Deky jsou pravidelně prány a měněny, ale není standardem, že jsou měněny po každém hostovi. Sanitářka má za úkol hosta zabalit dle nastaveného standardu do čistého prostěradla (je extrémně velké) a přes to prostěradlo položit tuto deku, která se smí dotýkat pouze toho prostěradla, žádné části těla hosta. Tímto postupem nepřekračujeme žádné hygienické předpisy, je to běžná praxe lázeňských zařízení. Jednorázovým prostředkem tu je to prostěradlo.

Věříme, že jsme odpověděli na Vaše otázky. S přáním všeho nej, hlavně zdraví a životní spokojenosti.

Hotelový management

Romana

Älteres Paar, 3.12.2017

Duchcov Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 9.12.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Vše v naprostém pořádku s malou výtkou ohledně parkovacích stáních.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
7

Katarína Štrbová

Einzelreisender, 28.5.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Josef Macháček

Älteres Paar, 27.1.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %
  • Pěkný víkendový pobyt.

  • Skvělá kuchyně, krásné okolí.

  • Pokoj s intenzivní umělou vůní. Masáže hned po snídani - vhodnější by byly v pozdějším odpoledni.

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
9
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane Macháčku,
velice Vám děkujeme za Vaše hodnocení, moc náš těší, že jste byl u nás spokojen. Vůně na pokojích testujeme a po uplynutí zkušební doby necháme vyhodnotit. Těšíme se na Váš další pobyt. S přátelským pozdravem, vedení hotelu Grandhotelu Pacifik

Jitka Zapomělová

Einzelreisender, 3.3.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
7

Jan Oliva

Einzelreisender, 25.3.2024

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Byl jsem zde v březnu,takže moc venkovní aktivity nebyly.Ale jinak v pohodě.

  • Pěkný hotel,velký bazén,stravování formou švédských stolů ok.Vstřícný a milý personál.

  • Nedá se nic vytknout.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane Olivo,

děkuji Vám za Váš pobyt v našem hotelu Pacifik a za napsání krásné recenze. Jsem ráda, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Váš další pobyt.

Přeji Vám krásné dny a hodně zdraví.

S pozdravem
Bc. Helena Samcová
ředitelka hotelu