+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Ensana Pacifik Health Spa Hotel Recenzie

Hodnotenie hotela

93%
Vynikajúce

podľa 109 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    96%
  • Čistota

    96%
  • Vybavenie

    94%
  • Komfort

    93%
  • Pomer cena/kvalita

    88%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Jan Oliva

jednotlivec, 25.3.2024

Ústecký kraj

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Byl jsem zde v březnu,takže moc venkovní aktivity nebyly.Ale jinak v pohodě.

  • Pěkný hotel,velký bazén,stravování formou švédských stolů ok.Vstřícný a milý personál.

  • Nedá se nic vytknout.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8
Ensana Pacifik Health Spa Hotel odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážený pane Olivo,

děkuji Vám za Váš pobyt v našem hotelu Pacifik a za napsání krásné recenze. Jsem ráda, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Váš další pobyt.

Přeji Vám krásné dny a hodně zdraví.

S pozdravem
Bc. Helena Samcová
ředitelka hotelu

Milena Pešková

29.2.2024

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

starší pár, 21.12.2023

Ústecký kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • výborné jídlo

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel odpovedalo na toto hodnotenie.
Milí hosté,
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty.
Ještě jednou Vám děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v Grandhotelu Pacifik**** a nebo v některém z dalších hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.

S přátelským pozdravem
Pavlína Dusová, vedoucí recepce

Anonym

rodina s malými deťmi, 12.12.2023

Zlínský kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Krásný wellness, starší ale čistý hotel. Výborné jídlo

  • Krásný wellness, z pokoje jsme ušli jen pár metrů a byli jsme v bazénu. Ochotný personál. Velmi bohaté snídaně i večeře. Oceňuji, že nám s malým dítětem dali velký a krajní pokoj, taktéž stůl v rohu jídelny. Moc se nám líbilo a doufáme, ze tentokrát v letních měsících se znovu ubytujeme.

  • Nemá to s pobytem v hotelu nic společného, ale spíše s městem Mariánské Lázně. Chodníky ani cesty neprohrnute, nebezpecne bylo chodit po venku. Byla obleva a ze střech padaly několika kilové rampouchy a jezdit s kočárkem v tajícím sněhu, to bylo dobré fitness.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Karel Bouchner

starší pár, 27.11.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Pobyt jsme si užili skvěle. Veškerý personál (recepce, restaurace, balneo, pokojská, ....) příjemný a vstřícný. Jídlo podle nás výborné. Pokoj velice hezký. Moc pěkný bazén s vířivkami a saunou. Vynikající poloha hotelu.

  • Vše

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážený pane Bouchnere,
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty.
Ještě jednou Vám děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v Grandhotelu Pacifik**** a nebo v některém z dalších hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.

S přátelským pozdravem
Pavlína Dusová, vedoucí recepce

René Novotný

20.11.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
96 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10

Carmen

jednotlivec, 30.10.2023

Deutsch

  • Celkové hodnotenie
64 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Anna Třísková

jednotlivec, 10.10.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • V tomto hotelu jsem byla už několikrát a vždy spokojená.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážená paní Tříšková
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku.
Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. 
Ještě jednou Vám děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v Grandhotelu Pacifik**** a nebo v některém z dalších hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.
S přátelským pozdravem
Pavlína Dusová, vedoucí recepce

Anonym

skupina priateľov, 7.10.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • Není co vytknout

  • všechno

  • není co vytknout

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8
Ensana Pacifik Health Spa Hotel odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážená paní /vážený pane,
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku.
Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Pochvalu na uvedené pracovníky předáváme vedení hotelu.
S přátelským pozdravem
Pavlína Dusová, vedoucí recepce

Ivanka Dosedělová

2.10.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
84 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Jana Čapková

jednotlivec, 24.9.2023

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Pobyt jsem si užila. Milý a ochotný personál. Krásný hotel, super bazén a sauna. Výborné jídlo.

  • Naprostá spokojenost

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážená paní Čapková,
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku.
Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty.
Ještě jednou Vám děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v Grandhotelu Pacifik**** a nebo v některém z dalších hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.

S přátelským pozdravem
Pavlína Dusová, vedoucí recepce

Petr Nosek

mladý pár, 17.7.2023

Ústecký kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Maximální spokojenost!

  • Velmi vstřícný personál, kvalitní jídlo, čistota.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

skupina priateľov, 7.7.2023

Ústecký kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • krásné město

  • cyklisté na kolonádě

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

jednotlivec, 3.4.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Hotel is very clean with very nice staff. Some of rooms are without view (we had a room with view in wall). Hotel is not offering vegan food (supplements are not counted as a meal).

  • Rooms are comfortable and clean. Environment very nice. Spa is very good. Staff is very polite.

  • Room view. Food for vegans.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
6

Anonym

jednotlivec, 18.3.2023

Ústecký kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Jsem zde již potřetí a samozřejmě musím svůj pobyt v hotelu Pacifik hodnotit jako perfektní, o čemž svědčí i skutečnost, že jsem si zde svůj pobyt plánovaný pouze na 4 dny prodloužil o další 2 noci.

  • Vše

  • Mám negativní zkušenost, která ovšem potvrzuje kvalitu poskytovaných služeb a vysokou úroveň managementu hotelu Pacifik. V rámci nutného zlepšení kvality bazénu, nebyl ve středu 15.3. t.r. v provozu bazén v hotelu Pacifik, což je zcela pochopitelné. Jako náhrada byl hotelem Pacifik zajištěn bazén v hotelu Svoboda. Kvalita tohoto náhradního bazénu byla rovněž vynikající, ale co bylo zcela tristní a přímo strašidelné byl přístup k hostům od plavčice, který kontrastoval i s recepční v hotelu Svoboda, který byl na velmi profesionální úrovni, hned se mě zeptala, zda jsem z Pacifiku a poté mě nasměrovala nasměroval k bazénu v 1.patře. Ovšem tam nastalo, něco, co jsem ještě nezažil, Zazvonil jsem na plavčici, která tam seděla a přesto, že mě evidentně viděla a samozřejmě slyšela i zvonek, tak dělala, že mě nevidí a otevřela až poté, co jsem zaklepal na okno. Tak nasupený výraz, kterým mě obdařila jsem ještě nezažil. Na mou otázku zda jsem zde správně, tak vztekle odvětila, že jsem snad hloupý, když nevidím dveře do bazénu. Ty jsem samozřejmě viděl, ale očekával jsem, zřejmě naivně, že bude mít profesionální přístup k zákazníkovi a poskytne mi ručník, příp. prostěradlo. Vypadalo, to že je to nějaká uklizečka, která tam zastupuje. Šel jsem tedy dál a zeptal jsem se od ostatních klientů, kde dostanu ručník, ti mě samozřejmě nasměrovali zpět k té paní. Ta mi pak neochotně vydala ručník s tím, že jsem si ho měl přinést sebou. Při odchodu jsem si s ní chtěl popovídat o tom, že by měla zlepšit přístup k zákazníkúm. Bavila se tam ale s nějakým známým o soukromých věcech a nevěnovala mi pozornost. Naštěstí onen její známý pochopil, že je nepatřičné aby blokoval jednání plavčice s klientem a odešel. Snažil jsem se jí po dobrém vysvětlit, že by měla být k zákazníkům vstřícnější, protože jsem předpokládal, že tam může přijít více klientů z Pacifiku a nechtěl jsem, aby je potkalo to samé co mě. Vztekle mi ale odvětila, že se se mnou vůbec nebude bavit. Šel jsem tedy za recepční a chtěl jsem zavolat ředitelku hotelu, abych jí sdělil svou stížnost, protože jsem chtěl aby zde došlo k nápravě. Bohužel, nebyla k dispozici, takže jsem odešel. Podle mého názoru, zaměstnanec s obdobným přístupem by neměl jednat s klienty, ale to je věc managementu hotelu Svoboda. O to více , zde musím pochválit vedení hotelu Pacifik, které výběru zaměstnanců věnuje potřebnou pozornost.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel odpovedalo na toto hodnotenie.
Velice Vás zdravím a děkuji za recenzi. Ano, o problému jste mě hned druhý den informoval. Omlouvám se za hotel Svoboda. Paní ředitelka je o problému také informovaná a určitě bude zaměstnankyni řešit. Budu moc ráda, když se k nám opět vrátíte.

Přeji Vám krásné dny a hodně zdravíčka.

S pozdravem
Bc. Helena Samcová
ředitelka hotelu Pacifik

Anonym

starší pár, 5.3.2023

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Pobyt v hotelu Pacifik byl bez problémů.

  • Vřelý přístup personálu vyhovět přání hostů. Strava v odpovídající kvalitě a možnost výběru jídla ze široké nabídky. Vynikající přístup zaměstnanců balneo. Možnost využití bazénu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel odpovedalo na toto hodnotenie.
Dobrý den,
velice vám děkujeme za vaše hodnocení. Budeme se těšit na vaší příští návštěvu u nás v Grandhotelu Pacifik v Mariánských Lázních.
S přátelským pozdravem
Bc. Petr Horký, Guest Relations Manager

Anonym

jednotlivec, 31.12.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Dobrý den, byla jsem maximálně spokojená s perfektní masáží, bohužel nevím jméno pana maséra, ale je slabozraký a měl službu v ordinaci č. 14 dne 29.12. ???

  • Strava výborná, pokoj komfortní, čistý ? vynikající služby recepce?

  • Jsem zvyklá z dovolených na Kanárech i v Turecku , že v hotelu**** je konvice a šálky včetně sáčků čaje a jednodávkové kávy, to mně tady chybělo, přijela jsem vlakem a ráda bych si čaj vypila v pohodlí pokoje, když jsem v loby baru požádala číšníka o sáček čaje výměnou za welcome drink,byla jsem odmítnuta a poté, co jsem řekla, že si ten sáček čaje zaplatím, podal mně sáček čaje s účtenkou na 59 Kč, což jsem odmítla, ani ne tak kvůli ceně ale hlavně kvůli přístupu a zjevné neochotě číšníka. Kdybych na něj mluvila německy, anglicky nebo rusky ( vśemi jazyky mluvím ) možná by byl vstřícnější.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážená paní Janková,
velice si vážíme vašeho hodnocení. Čaj ani káva u nás nejsou v ceně ubytování a dle našich zavedených standardů není možné podávat čaj ani jako welcome drink. Mohu vás také ubezpečit, že cena 59 Kč za šálek čaje je adekvátní pro 4* hotel a je stejná pro hosty všech národností.
S přátelským pozdravem
Petr Horký, Guest Relations Manager

Karel Hořejší

jednotlivec, 8.11.2022

Ústecký kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Využil jsem možnosti týdenního pobytu v lázních v hotelu Pacifik, protože jsem byl v roce 2020 na 3 týdenní poukaz, hrazený plně zdravotní pojišťovnou. Byl jsem z pobytu v lázních uchvácený, jak z hlediska ubytování, tak z hlediska zdravotního a ovšem nejvíce z kvality poskytovaných stravovacích služeb

  • Absolutně perfektní stravování, připadalo mi, že se managmentu hotelu podařilo získat ty nejschopnější kuchaře do svého hotelu. Byl jsem v mnoha hotelích jak v Česku, tak i v cizině, ale nikde mi tak nechutnalo tak, jako v hotelu Pacifik. kdybych denně nevyužíval perfektního bazénu, tak jsem snad za ten týden přibral alespoň 5 kg. Další oblast, kde byly poskytovány perfektní služby, byl úklid. Zejména pokojská Hanka, která mi uklízela na pokoji již v roce 2020, tak připravila skvěle můj pokoj i letos. V neposlední řadě musím velmi pochválit výkon plavčíků, kteří oakžitě dokázali vyhovět mým přáním. Bazén je skvělý, ocenil jsem, že i v době vysoké cenové náročnosti na teplo, byla v bazénu úžasně teplá voda.

  • Nenašel jsem žádnou chybu i když jsem poměrně dost náročný.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážený pane Hořejší,
chtěla bych Vám poděkovat za Váš pobyt v hotelu Pacifik a za úžasnou recenzi. Jsem moc ráda, že se Vám u nás již po druhé líbilo. Ano, souhlasím, mám ty nejlepší kuchaře z Mar. Lázní :-) A také ostatní personál je úžasný. Všem Vaši chválu vyřídím a ještě jednou děkujeme.
Budeme se těšit na Váš další pobyt u nás v Pacifiku.
Přeji Vám hodně zdravíčka.
Bc. Helena Samcová
ředitelka hotelu

MARTA ŠIMANOVÁ

jednotlivec, 29.8.2022

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • moc krasný hotel s bazenem ,výborná strava doporučím všem známým.Ráda se tam za rok vrátím.

  • Příjemný personál,

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážená paní Šimanová,
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu. Vaše spokojenost nás velice těší a rádi vás i příště přivítáme u nás v Grandhotelu Pacifik.
S přátelským pozdravem
Bc. Petr Horký, Guest Relations Manager

Anonym

jednotlivec, 10.7.2022

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Pokoje velmi dobře vybavené, hotelová kuchyně výborná s dostatečným výběrem.

  • Pokoj s balkonem a výhledem. Bazén.

  • Chyběla dohodnutá vstupní a výstupní lékařská prohlídka. Příliš Rusů.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8
Ensana Pacifik Health Spa Hotel odpovedalo na toto hodnotenie.
Vážená paní, vážený pane,
děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrali právě náš Grandhotel Pacifik**** společnosti Ensana Health Spa Hotels.
S přátelským pozdravem
Petr Horký, Guest Relations Manager