+420 222 539 539
Mo - Fr: 8 – 22 Uhr, Sa - So: 9 – 22 Uhr

Grandhotel PACIFIK Bewertungen

Hotelbewertung

87%
Sehr gut

by 29 reviews

  • Personal

    92%
  • Sauberkeit

    90%
  • Ausstattung

    85%
  • Komfort

    89%
  • Preis-leistungverhältnis

    78%
Bewertungen anzeigen Geschrieben von:
  • Familie mit Kindern
  • Familie mit kleinen Kindern
Bewertungen zeigen:
Sortieren nach:
Show:

Anonymus

Einzelreisende, 17.3.2017

Русский

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
6

Vojtěch Šamšula

Einzelreisende, 31.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Anonymus

Einzelreisende, 30.10.2016

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Helena Ševčíková

Einzelreisende, 2.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Anonymus

Einzelreisende, 30.4.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Меня поздравили с днем рождения. Номер с балконом. В ванной комнате предусмотрительно положили для меня резиновый коврик для душа - спасибо. Процедуры. Массаж. Приветливость персонала.

  • Мало столиков в баре, где выступают артисты, негде присесть. Хотелось бы получить скидку как постоянному клиенту отеля, несколько раз до этого я ужу приезжала на отдых и лечение в отеле.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonymus

Junges Paar, 18.4.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Bazén a sauna. Funkční Wifi. Dobra poloha hotelu.

  • Bar se zavíra v 22:00, bazén v 21:00, takže není čas si je užít. Malý výber vegetariánských jídel, sladkostí a ovoce. Personál v restaurační časti se neobtěžuje sám od sebe pozdravit. Nemožnost sestavit si vlastní plán procedur.

Personál
5
Služby
6
Čistota
9
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Anonymus

Einzelreisende, 11.4.2016

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Bazén v hotelu je vynikající pro relaxaci.

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
9

Юрий Гиря

Einzelreisende, 26.2.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Text Stern)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Václav

Älteres Paar, 11.3.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %
  • velmi dobré

  • není

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Helena Pipková

Einzelreisende, 29.1.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Skvělý hotel, čistota, vstřícný milý personál restaurace,recepce, bezvadné je, že se na procedury nemusí chodit jinam, že je to v budově.Kulturní programy také na jedničku. Pramen přímo v budově,kdo nechce nemusí vystrčit nos. Celkové hodnocení,když pominu ty zkrácené masáže- tak na jedničku!! Ráda bych se sem ještě vrátila.

  • Docela mi vadilo,že paní uklízečka chodila již brzo ráno,mezi půl 6 a 6 hodinou, vyjížděla s vozíkama, což dělá rámus. K léčbě patří i spánek, a tak toto časné vstávání nepřidá. V době oběda,když se nedostanete hned při otevření kvůli procedurám, tak před koncem je jídlo již hooodně chladné.a co mi vadilo nejvíce? zkracování procedury,týká se částečné masáže,která má trvat 15 minut-samotná masáž. Mě trvala i s cestou z pokoje a zpět na pokoj 14 minut! ze tří masáží se tak podobně stalo 2x. Tak to hodně zamrzí. Byla jsem v tomto zařízení jako samoplátce,z důchodu se taková částka jen špatně šetří.O to víc to mrzí.

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
Grandhotel PACIFIK replied to this review.
Vážená paní Pipková,
mnohokrát děkujeme za Váš čas a za vložení hodnocení. Děkujeme, že jste si vybrala náš Grandhotel Pacifik a budeme rádi, pokud nás v brzké budoucnosti opět navštívíte. Personál na dodržování standardů necháme proškolit.
S přátelským pozdravem
Grandhotel Pacifik Mariánské Lázně

Josef Macháček

Älteres Paar, 27.1.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %
  • Skvělá kuchyně, krásné okolí.

  • Pokoj s intenzivní umělou vůní. Masáže hned po snídani - vhodnější by byly v pozdějším odpoledni.

Personál
9
Služby
7
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
9
Grandhotel PACIFIK replied to this review.
Vážený pane Macháčku,
velice Vám děkujeme za Vaše hodnocení, moc náš těší, že jste byl u nás spokojen. Vůně na pokojích testujeme a po uplynutí zkušební doby necháme vyhodnotit. Těšíme se na Váš další pobyt. S přátelským pozdravem, vedení hotelu Grandhotelu Pacifik

Pavlína Škaloudová

Einzelreisende, 9.12.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %
  • ČISTOTA KOBERCŮ,KŘESEL,POLŠTÁŘKŮ NA POSTELÍCH,V SAUNĚ PRACH TAK 1CM...,ŽÁDNÉ PARKOVÁNÍ,COŽ VY JSTE MI PSALY-PARKOVÁNÍ ZDARMA,MOC VŠE NA HOTEL UPŘEDRAŽENÉ..jAK SI NĚKDO MŮŽE KASÍROVAT DONÁŠKU 150KČ?SÍLA.TOTO JSEM NIKDE ANI V ZAHRANIČ NEZAŽILA!!!

Personál
8
Služby
4
Čistota
2
Komfort
5
Cena/kvalita
3
Grandhotel PACIFIK replied to this review.
Vážená paní Škaloudová,

Děkujeme za Vaši recenzi. Zkontrolovali jsme informaci ohledně parkování na portálu hotel.cz, která je uvedena špatně. Obratem jsme ji nechali opravit. Room servis (donáška jídla na pokoj) je běžně zpoplatněná služba ve většině hotelů. Běžná cena v zahraničí se pohybuje okolo 20€. I Vaše ostatní připomínky jsme vzali na vědomí. S přáním všeho nejlepšího v roce 2015 management hotelu

Ondráček Jaromí

Älteres Paar, 12.5.2014

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Skvělá poloha hotelu Prostorný pokoj Bezvadná čistota v celém hotelu Domácké prostředí Výborná kuchyně Krásné prostředí a péče ve SPA Příjemný a ochotný personál celého hotelu

  • 0

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jitka Zapomělová

Einzelreisende, 3.3.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %

(Ohne Text Stern)

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
7

Anonymus

Einzelreisende, 9.12.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Text Stern)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
7

IVANA ČERMÁKOVÁ

Einzelreisende, 18.11.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Text Stern)

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Komfort
10
Cena/kvalita
8

Jan Toman

Einzelreisende, 28.8.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
0

RAFAIL

Älteres Paar, 6.6.2013

Русский

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Не понравилось отношение врача. Не понравилось питание- совершенно не было правильных диэтических блюд.

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
7

Anonymus

andere Gruppe, 11.2.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Volný vstup do bazénu, sauny, fitness. Ochotný personál. Masáže a procedury. Minerální pramen zaveden až do hotelu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
7

Veronika Mrázková

Einzelreisende, 10.12.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %

(Ohne Text Stern)

Personál
9
Služby
6
Čistota
8
Komfort
5
Cena/kvalita
5
WEB USES COOKIES

We use cookies to provide You the best services we can. By using this web You agree.