Ensana Pacifik Health Spa Hotel Bewertungen
-
Personal
96% -
Sauberkeit
96% -
Ausstattung
94% -
Komfort
93% -
Preis-Leistungverhältnis
88%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:
Jan Oliva
Einzelreisender, 25.3.2024
Ústecký kraj
děkuji Vám za Váš pobyt v našem hotelu Pacifik a za napsání krásné recenze. Jsem ráda, že se Vám u nás líbilo a budeme se těšit na Váš další pobyt.
Přeji Vám krásné dny a hodně zdraví.
S pozdravem
Bc. Helena Samcová
ředitelka hotelu
Milena Pešková
29.2.2024
Hl.m.Praha
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Älteres Paar, 21.12.2023
Ústecký kraj
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty.
Ještě jednou Vám děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v Grandhotelu Pacifik**** a nebo v některém z dalších hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.
S přátelským pozdravem
Pavlína Dusová, vedoucí recepce
Anonym
Familie mit kleinen Kindern, 12.12.2023
Zlínský kraj
Karel Bouchner
Älteres Paar, 27.11.2023
Hl.m.Praha
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku. Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty.
Ještě jednou Vám děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v Grandhotelu Pacifik**** a nebo v některém z dalších hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.
S přátelským pozdravem
Pavlína Dusová, vedoucí recepce
René Novotný
20.11.2023
Hl.m.Praha
(Ohne Textbewertung)
Carmen
Einzelreisender, 30.10.2023
Deutsch
(Ohne Textbewertung)
Anna Třísková
Einzelreisender, 10.10.2023
Hl.m.Praha
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku.
Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty.
Ještě jednou Vám děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v Grandhotelu Pacifik**** a nebo v některém z dalších hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.
S přátelským pozdravem
Pavlína Dusová, vedoucí recepce
Anonym
Gruppe von Freunden, 7.10.2023
Hl.m.Praha
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku.
Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty. Pochvalu na uvedené pracovníky předáváme vedení hotelu.
S přátelským pozdravem
Pavlína Dusová, vedoucí recepce
Ivanka Dosedělová
2.10.2023
Hl.m.Praha
(Ohne Textbewertung)
Jana Čapková
Einzelreisender, 24.9.2023
Královéhradecký kraj
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu při vyplnění hotelového dotazníku.
Vaše spokojenost nás velice těší a motivuje nás ještě k dalšímu zkvalitnění služeb pro naše hotelové hosty.
Ještě jednou Vám děkujeme a přejeme Vám pevné zdraví a věříme, že Vás budeme moci přivítat i v budoucnu buď v Grandhotelu Pacifik**** a nebo v některém z dalších hotelů společnosti Ensana Health Spa Hotels v Mariánských Lázních.
S přátelským pozdravem
Pavlína Dusová, vedoucí recepce
Petr Nosek
Junges Paar, 17.7.2023
Ústecký kraj
Anonym
Gruppe von Freunden, 7.7.2023
Ústecký kraj
Anonym
Einzelreisender, 3.4.2023
Hl.m.Praha
Anonym
Einzelreisender, 18.3.2023
Ústecký kraj
Přeji Vám krásné dny a hodně zdravíčka.
S pozdravem
Bc. Helena Samcová
ředitelka hotelu Pacifik
Anonym
Älteres Paar, 5.3.2023
Jihočeský kraj
velice vám děkujeme za vaše hodnocení. Budeme se těšit na vaší příští návštěvu u nás v Grandhotelu Pacifik v Mariánských Lázních.
S přátelským pozdravem
Bc. Petr Horký, Guest Relations Manager
Anonym
Einzelreisender, 31.12.2022
Hl.m.Praha
velice si vážíme vašeho hodnocení. Čaj ani káva u nás nejsou v ceně ubytování a dle našich zavedených standardů není možné podávat čaj ani jako welcome drink. Mohu vás také ubezpečit, že cena 59 Kč za šálek čaje je adekvátní pro 4* hotel a je stejná pro hosty všech národností.
S přátelským pozdravem
Petr Horký, Guest Relations Manager
Karel Hořejší
Einzelreisender, 8.11.2022
Ústecký kraj
chtěla bych Vám poděkovat za Váš pobyt v hotelu Pacifik a za úžasnou recenzi. Jsem moc ráda, že se Vám u nás již po druhé líbilo. Ano, souhlasím, mám ty nejlepší kuchaře z Mar. Lázní :-) A také ostatní personál je úžasný. Všem Vaši chválu vyřídím a ještě jednou děkujeme.
Budeme se těšit na Váš další pobyt u nás v Pacifiku.
Přeji Vám hodně zdravíčka.
Bc. Helena Samcová
ředitelka hotelu
MARTA ŠIMANOVÁ
Einzelreisender, 29.8.2022
Plzeňský kraj
chtěli bychom Vám jménem společnosti Ensana Health Spa Hotels poděkovat za Vaši zpětnou vazbu. Vaše spokojenost nás velice těší a rádi vás i příště přivítáme u nás v Grandhotelu Pacifik.
S přátelským pozdravem
Bc. Petr Horký, Guest Relations Manager
Anonym
Einzelreisender, 10.7.2022
Hl.m.Praha
děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Jsme rádi, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybrali právě náš Grandhotel Pacifik**** společnosti Ensana Health Spa Hotels.
S přátelským pozdravem
Petr Horký, Guest Relations Manager