+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Ensana Pacifik Health Spa Hotel Recenze

Hodnocení hotelu

93%
Perfektní

dle 110 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    96%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    94%
  • Pohodlí

    93%
  • Poměr cena/kvalita

    88%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 28.6.2021

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Imrich Geleta

jednotlivec, 27.6.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %
  • vyborna kuchyn ubytovani a prijemny personal,moznost vyuzivat kazdodenne bazen

  • forma stravovani,moznost vyberu jidla

  • obsluha bazenu ,kdy mel sluzbu pan,,ktery je neochotny pustit wellnes prvky,j ktere jsou soucasti bazenu, chod infra sauny.Pri nasi prosbe o zprovozneni jsme dostali odpoved, ze ma na to smernice z vedeni a nemuze to poustet. Pri sluzbe p.Horvatove vse fungovalo suprove a sledovani TV kde byl zrovna fotbal bylo pro mas primo luxus.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anna Třísková

jednotlivec, 22.6.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Ve vašem hotelu jsem byla už opakovaně, vždycky k naprosté spokojenosti. Jen tentokrát jsem byla nespokojená s tím, že během soboty a neděle netekla teplá voda, což bylo v parných dnech velmi nepříjemné. Jiné připomínky nemám.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 14.6.2021

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 8.6.2021

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jana Kollmannová

skupina přátel, 4.6.2021

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Byly jsme moc spokojené s ubytováním, přijetím do hotelu, vše nám bylo vysvětleno a popsáno, takže již 2.den jsme se orientovaly v labyrintu chodeb. Procedury také proběhly dle plánu a v pořádku. Moc se nám líbilo v obou bazenech. Škoda jen, že v římských lázních nefungovala vířivka a větší bazen.

  • Kultura stolování a výběr jídel v restauraci. Slušné chování veškerého personálu. Měly jsme objednánu polopenzi, tak i možnost dokoupení si obědů. Krásné pokoje. Jedině snad pro nás starší by bylo vhodnější vybavit koupelny sprchovým koutem.

  • Pokud chcete vodu k pití, jsou k dispozici pouze malé jednodecové skleničky. Ani na požádání jsme nedostali džbánek či větší sklenice. V tom byly i servírky docela nepříjemné. Přitom jsem při některém z jídel viděla na stole skleněný džbánek s vodou a citronem a jednou i servírka natáčela vodu /2.6./při obědě někomu do větší sklenky a když jsem požádala také o větší skleničku, tak servírka odsekla a sdělila mi, ať si vezmu tedy hrnek. To mě dost zamrzelo. Na to jak jinak zde je perfektní úroveň stravování. A dále pak v Římských lázních schody do vody poměrně kloužou a vzhledem k tomu, že jsme tam chodily každý den, tak jsem viděla dost padajících starých lidí. Chválabohu vše bez zranění, jen např. modřiny. Mělo by tam být upozornění, že je třeba se pořádně držet madla při vstupu do vody. I já první den upadla.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Pavel

dospělý pár, 30.5.2021

Zlínský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Dobrý den, i přes stálé změny a zákazy skrz vládní nařízení se podařilo pobyt po delší době uskutečnit / COVID-19/. Jak komunikace ze strany Spa.cz tak z hotelu /kde jsme byli ubytováni/ bylo vše v naprostém pořádku.

  • Jako bonus od hotelu volný vstup do římských lázní.

  • Problém se zámkem u dveří na čipovou kartu, 2x hlášeno na recepci a nikdo nedal vědět co stím. Museli jsme kontrolovat zda se zámek zamkne nebo ne.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Miloslav Machulka

dospělý pár, 24.5.2021

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Nebyli jsme včas informováni o uzavření hotelu Pacific,to jsme zjistili až při zajišťování parkování . Bez našeho vědomí jsme byli ubytováni v apartmánech hotelu Centrální Lázně-nádherné ubytování ale vše daleko , moje manželka se hůře pohybuje tak to byl trochu problém.Jinak ale vše perfektní,celkově se nám pobyt moc líbil.

  • Vše bylo perfektní

  • Počasí a vládní restrikce, ale chápeme že to tak muselo být.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Miroslav Chán

dospělý pár, 24.5.2021

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Příjemný pobyt, krásné prostředí. Omezovaly jen ty roušky a zavřená kultura.

  • Útulné prostředí, vstřícnost.

  • Nevím

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jiří Vaněk

dospělý pár, 23.5.2021

Vysočina

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Hlavní přednost bych viděl v ochotě číšníků v hotelové restauraci. Skvělé jídlo, výborná domluva na recepci.

  • Ubytování, gastronomie, fitness.

  • Přístup a ochota některých sester . Parkování.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Ivan Hauzr

dospělý pár, 8.3.2021

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jan Černý

dospělý pár, 2.3.2021

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Manželka i já hodnotíme pobyt v hotelu jako velmi příjemný. Kultura a sport byly zásadně omezeny vládními opatřeními proti šíření koronaviru. Dalo se však běhat a chodit na procházky v lesích v okolí lázeňského centra a možnost pohybu dává i velmi hezký hotelový bazén.

  • Chutná a pestrá kuchyně.

  • Protiinfekční omezení ("asistované" stolování), ale za to hotel nemůže a přístup personálu je perfektní.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jaroslav Korcina

rodina s malými dětmi, 13.2.2021

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

dospělý pár, 30.1.2021

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

skupina přátel, 1.1.2021

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Hotel Nové Lázně v Mariánských Lázních nemá chybu. Vše bylo perfektní tak, že pobyt v něm mi poskytl tu nejlepší lázeňskou relaxaci.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Kateřina Shejbalová

jednotlivec, 14.12.2020

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Pobyt byl velmi příjemný, bohužel vše nemohlo fungovat ve složité coronavirové době.

  • Velmi milý personál, krásně vybavený hotel i když jsem byla přestěhována do hotelu Hvězda místo hotelu Pacifik.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9
Ensana Pacifik Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážený hoste,
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě hotel společnosti Ensana Hotels. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z našich hotelů v Mariánských Lázních.
Hotel Management

Adéla Dobešová

jednotlivec, 12.12.2020

Karlovarský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Věra Krlínová

jednotlivec, 9.12.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %
  • Služby, strava, ochota personálu vynikající, vzhledem k omezení z vládního usnesení covid nebylo možné využít veškeré prohlídky okolí města. Všem doporučuji.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní Krlínová,

velice nás těší, že jste byla s pobytem v našem hotelu spokojená a věříme, že nás v budoucnu opět navštívíte.

Management hotelu.

Soňa Koutníková

rodina s malými dětmi, 31.10.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Velký dík všem, bylo to bezva6

  • Byl to pohodový týden, vše na 100%

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel odpověděl na tuto recenzi.
Vážený hoste,
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Pacifik****. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z hotelů společnosti Ensana Hotels v Mariánských Lázních.
Hotel Management

Anonym

jednotlivec, 24.10.2020

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6