+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Ensana Pacifik Health Spa Hotel Bewertungen

Hotelbewertung

93%
Perfekt

von 110 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    96%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    94%
  • Komfort

    93%
  • Preis-Leistungverhältnis

    88%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 28.6.2021

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Imrich Geleta

Einzelreisender, 27.6.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %
  • vyborna kuchyn ubytovani a prijemny personal,moznost vyuzivat kazdodenne bazen

  • forma stravovani,moznost vyberu jidla

  • obsluha bazenu ,kdy mel sluzbu pan,,ktery je neochotny pustit wellnes prvky,j ktere jsou soucasti bazenu, chod infra sauny.Pri nasi prosbe o zprovozneni jsme dostali odpoved, ze ma na to smernice z vedeni a nemuze to poustet. Pri sluzbe p.Horvatove vse fungovalo suprove a sledovani TV kde byl zrovna fotbal bylo pro mas primo luxus.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anna Třísková

Einzelreisender, 22.6.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Ve vašem hotelu jsem byla už opakovaně, vždycky k naprosté spokojenosti. Jen tentokrát jsem byla nespokojená s tím, že během soboty a neděle netekla teplá voda, což bylo v parných dnech velmi nepříjemné. Jiné připomínky nemám.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 14.6.2021

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 8.6.2021

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jana Kollmannová

Gruppe von Freunden, 4.6.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Byly jsme moc spokojené s ubytováním, přijetím do hotelu, vše nám bylo vysvětleno a popsáno, takže již 2.den jsme se orientovaly v labyrintu chodeb. Procedury také proběhly dle plánu a v pořádku. Moc se nám líbilo v obou bazenech. Škoda jen, že v římských lázních nefungovala vířivka a větší bazen.

  • Kultura stolování a výběr jídel v restauraci. Slušné chování veškerého personálu. Měly jsme objednánu polopenzi, tak i možnost dokoupení si obědů. Krásné pokoje. Jedině snad pro nás starší by bylo vhodnější vybavit koupelny sprchovým koutem.

  • Pokud chcete vodu k pití, jsou k dispozici pouze malé jednodecové skleničky. Ani na požádání jsme nedostali džbánek či větší sklenice. V tom byly i servírky docela nepříjemné. Přitom jsem při některém z jídel viděla na stole skleněný džbánek s vodou a citronem a jednou i servírka natáčela vodu /2.6./při obědě někomu do větší sklenky a když jsem požádala také o větší skleničku, tak servírka odsekla a sdělila mi, ať si vezmu tedy hrnek. To mě dost zamrzelo. Na to jak jinak zde je perfektní úroveň stravování. A dále pak v Římských lázních schody do vody poměrně kloužou a vzhledem k tomu, že jsme tam chodily každý den, tak jsem viděla dost padajících starých lidí. Chválabohu vše bez zranění, jen např. modřiny. Mělo by tam být upozornění, že je třeba se pořádně držet madla při vstupu do vody. I já první den upadla.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Pavel

Älteres Paar, 30.5.2021

Zlínský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Dobrý den, i přes stálé změny a zákazy skrz vládní nařízení se podařilo pobyt po delší době uskutečnit / COVID-19/. Jak komunikace ze strany Spa.cz tak z hotelu /kde jsme byli ubytováni/ bylo vše v naprostém pořádku.

  • Jako bonus od hotelu volný vstup do římských lázní.

  • Problém se zámkem u dveří na čipovou kartu, 2x hlášeno na recepci a nikdo nedal vědět co stím. Museli jsme kontrolovat zda se zámek zamkne nebo ne.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Miloslav Machulka

Älteres Paar, 24.5.2021

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Nebyli jsme včas informováni o uzavření hotelu Pacific,to jsme zjistili až při zajišťování parkování . Bez našeho vědomí jsme byli ubytováni v apartmánech hotelu Centrální Lázně-nádherné ubytování ale vše daleko , moje manželka se hůře pohybuje tak to byl trochu problém.Jinak ale vše perfektní,celkově se nám pobyt moc líbil.

  • Vše bylo perfektní

  • Počasí a vládní restrikce, ale chápeme že to tak muselo být.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Miroslav Chán

Älteres Paar, 24.5.2021

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Příjemný pobyt, krásné prostředí. Omezovaly jen ty roušky a zavřená kultura.

  • Útulné prostředí, vstřícnost.

  • Nevím

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Jiří Vaněk

Älteres Paar, 23.5.2021

Vysočina

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Hlavní přednost bych viděl v ochotě číšníků v hotelové restauraci. Skvělé jídlo, výborná domluva na recepci.

  • Ubytování, gastronomie, fitness.

  • Přístup a ochota některých sester . Parkování.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Ivan Hauzr

Älteres Paar, 8.3.2021

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jan Černý

Älteres Paar, 2.3.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Manželka i já hodnotíme pobyt v hotelu jako velmi příjemný. Kultura a sport byly zásadně omezeny vládními opatřeními proti šíření koronaviru. Dalo se však běhat a chodit na procházky v lesích v okolí lázeňského centra a možnost pohybu dává i velmi hezký hotelový bazén.

  • Chutná a pestrá kuchyně.

  • Protiinfekční omezení ("asistované" stolování), ale za to hotel nemůže a přístup personálu je perfektní.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jaroslav Korcina

Familie mit kleinen Kindern, 13.2.2021

Olomoucký kraj

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Älteres Paar, 30.1.2021

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Gruppe von Freunden, 1.1.2021

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Hotel Nové Lázně v Mariánských Lázních nemá chybu. Vše bylo perfektní tak, že pobyt v něm mi poskytl tu nejlepší lázeňskou relaxaci.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Kateřina Shejbalová

Einzelreisender, 14.12.2020

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Pobyt byl velmi příjemný, bohužel vše nemohlo fungovat ve složité coronavirové době.

  • Velmi milý personál, krásně vybavený hotel i když jsem byla přestěhována do hotelu Hvězda místo hotelu Pacifik.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený hoste,
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě hotel společnosti Ensana Hotels. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z našich hotelů v Mariánských Lázních.
Hotel Management

Adéla Dobešová

Einzelreisender, 12.12.2020

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Věra Krlínová

Einzelreisender, 9.12.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
98 %
  • Služby, strava, ochota personálu vynikající, vzhledem k omezení z vládního usnesení covid nebylo možné využít veškeré prohlídky okolí města. Všem doporučuji.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Krlínová,

velice nás těší, že jste byla s pobytem v našem hotelu spokojená a věříme, že nás v budoucnu opět navštívíte.

Management hotelu.

Soňa Koutníková

Familie mit kleinen Kindern, 31.10.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Velký dík všem, bylo to bezva6

  • Byl to pohodový týden, vše na 100%

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený hoste,
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Pacifik****. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z hotelů společnosti Ensana Hotels v Mariánských Lázních.
Hotel Management

Anonym

Einzelreisender, 24.10.2020

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6