+420 222 539 539
Mon - Fri: 8am – 8pm Sat - Sun: 9am – 4pm

Ensana Pacifik Health Spa Hotel Reviews

Hotel ratings

93%
Perfect

by 110 reviews

How do we collect reviews?

  • Staff

    96%
  • Cleanliness

    96%
  • Equipment

    94%
  • Comfort

    93%
  • Value for money

    88%
Show reviews written by:
Show reviews in:
Sort by:
Show:

Rinešová Věra

mature couple, 21.10.2020

Jihočeský kraj

  • Overall rating
88 %
  • V hotelu jsme si vybrali pobyt Týden pro zdraví a byli jsme s manželem spokojeni s kvalitou všech poskytovaných služeb a to i přes opatření spojená s covidem. Svým známým bych tento hotel doporučila.

  • Pobyt bychom doporučili z několika důvodů: - ochotný a vstřícný personál hotelu - příjemný a profesionální přístup zdravotního personálu - spokojenost se stravováním - kvalitní a pestrá - možnost využívat bazén, saunu - velmi výhodná poloha hotelu

Personnel
9
Services
9
Cleanliness
9
Comfort
8
Value/money
9
Ensana Pacifik Health Spa Hotel replied to this review.
Vážená paní Rinešová,

děkujeme za krásné a milé hodnocení a budeme se těšit v budoucnu na Vaší opětovnou návštěvu.

Management hotelu

Marie Hrubejova

single traveler, 7.9.2020

Čeština

  • Overall rating
96 %
  • Dobře procedury a stravování.

Personnel
10
Services
9
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
9
Ensana Pacifik Health Spa Hotel replied to this review.
Vážený hoste,
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Pacifik****. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z hotelů společnosti Ensana Hotels v Mariánských Lázních.
Hotel Management

Jiří Hrubej

single traveler, 7.9.2020

Čeština

  • Overall rating
94 %
  • Velký výběr jídel ,dobrý welness sauna.

  • Hotel na dobrém místě s balkonu slysite fontánu.

Personnel
10
Services
9
Cleanliness
10
Comfort
9
Value/money
9
Ensana Pacifik Health Spa Hotel replied to this review.
Vážený hoste,
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Pacifik****. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z hotelů společnosti Ensana Hotels v Mariánských Lázních.
Hotel Management

Zdeněk Chyba

single traveler, 7.9.2020

Čeština

  • Overall rating
94 %
  • Hotel na dobrém místě vše ok!

  • Dobrý welness,rozmanitost stravovani

Personnel
9
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
9
Value/money
9
Ensana Pacifik Health Spa Hotel replied to this review.
Vážený hoste,
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Pacifik****. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z hotelů společnosti Ensana Hotels v Mariánských Lázních.
Hotel Management

František Slezák

single traveler, 22.8.2020

Čeština

  • Overall rating
100 %
  • Byli jsme spokojeni s hotelem i jeho polohou.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel replied to this review.
Vážený hoste,
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Pacifik****. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z hotelů společnosti Ensana Hotels v Mariánských Lázních.
Hotel Management

Monika Jiraskova

single traveler, 15.8.2020

Čeština

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Anonym

single traveler, 26.7.2020

Čeština

  • Overall rating
84 %

(without text rating)

Personnel
9
Services
9
Cleanliness
7
Comfort
8
Value/money
9

Iveta Dockalová

single traveler, 25.7.2020

Středočeský kraj

  • Overall rating
92 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
9
Cleanliness
9
Comfort
9
Value/money
9

Jana Lancová

single traveler, 17.7.2020

Čeština

  • Overall rating
98 %
  • Z důvodu uzavření hotelu Pacifik jsme byli ubytování v hotelu Hvězda. Moje hodnocení se vztahuje k tomuto hotelu. jsem velmi ráda, za tuto změnu. Bylo to prostě úžasné.

Personnel
9
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel replied to this review.
Vážená paní Lancová,

děkujeme Vám za zpětnou vazbu na Váš pobyt v hotelu Hvězda v Mariánských Lázních.
Slova chvály i ta skutečnost, že jsme splnili Vaše očekávání , nás velice těší.
Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.

Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Hvězda se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví.

Radomíra Pavlištová
Guest Relations Manager
Hvězda Ensana Health Spa Hotel

Eva Simakova

group of friends, 23.6.2020

Čeština

  • Overall rating
94 %
  • Pobyt v hotelu Hvězda byl po všech stránkách perfektní.

  • Krásné prostředí, dobré jídlo, příjemný personál. Vyzdvihla bych recepční v recepci Wellnes, příjemná, ochotná.

  • V podstatě jediným problémem byla návštěvy Římských lázní, kterou jsme dostali v hotelu jako bonus. Byli jsme tam v sobotu 20.6. od 17.hodin. Údajně byl v celém městě problém s elektřinou, takže tam byla hodně chladná voda a celkově zima. Vadilo nám, že jsme se to nedozvěděli, když jsme si návštěvu telefonicky ráno objednávali. Druhým problémem byla neskutečně nepříjemná recepční v hlavní recepci, nikoliv Římských lázních, ale v té budově. Lituji, ale nevím jméno, ale tak neochotný a arogantní člověk kazí dojem, jinak pěkného prostředí.

Personnel
8
Services
9
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel replied to this review.
Vážená paní Simakova,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu ohledně pobytu v Mariánských Lázních v hotelu Hvězda. Velice si vážíme Vaši recenze, která je pro náš tým motivující a pomáhá nám ke zlepšení služeb hotelu a větší spokojenosti našich hostů.
Velice se omlouváme za nepříjemnou situaci a špatnou informovanost v Římských Lázních. Vaši stížnost jsme ihned předali Spa managerovi k vyřešení, aby se tato situace již více neopakovala.
Přejeme Vám pevné zdraví a těšíme se na Vaši další ničím nerušenou návštěvu.
S pozdravem
Romana Valter, Guest Relations Manager,Ensana Health Spa hotel

Marcela BRABCOVÁ

group of friends, 9.2.2020

Praha Česká republika

  • Overall rating
84 %
  • Ubytování velmi pěkné, povlečení na posteli krásný bílý damašek. Koupelna čistá, prostorná.

  • Stravování hodnotím velmi negativně.Jako host, který chodí na léčebné procedury vyhledám samozřejmě stravování v hotelu. Cena versus kvalita a šířka sortimentu absolutně neodpovídá **** hotelu. Možná by nebylo špatné, aby majitel hotelu ochutnal oběd nebo večeři v hotelu Pacifik Je to absolutní katastrofa a blamáž Máte opravdu co napravovat. Dále mám připomínku k vedení procedury. Po koupeli s rašelinovým extraktem paciet odpočívá.A jaké je jeho překvapení, že ho paní lázeňská zabalí do čistého prostěradla, ale potom ho zabalí do deky, kterou asi používá pro mnoho pacientům a hostů před ním.Neuvěřitelná arogance vůči nám, platícím hostům.Z hygienického hlediska pro mě nepřijatelné. Velmi ráda si přečtu odpověď vedení hotelu. Zdraví Váš host, Marcela Brabcová, K Dubči 57/15, 19016 Praha 9

Personnel
10
Services
6
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
6
Ensana Pacifik Health Spa Hotel replied to this review.
Dobrý den, paní Brabcová,

děkujeme za Vaši návštěvu GH Pacifik a vyplnění dotazníku spokojenosti. Jsme moc rádi, že se Vám líbilo ubytování. Rádi se též vyjádříme k Vašim připomínkám.

Co se týče stravování, hotel plně splňuje standardy nastavené řetězcem Ensana Health Spa Hotels. Bohužel nepopisujete konkrétně, s čím jste byla nespokojena. V ceně koupeného pobytu jste měla hotel se snídaní, na místě jste si dokoupila obědy a večeře, několikrát. Přímo v restauraci, hostovi, pokud náš produkt nezná, na přání dáváme možnost si výběr jídel na daný den prohlédnout a rozhodnout se, zda je tato nabídka pro něj zajímavá, je možné ji odmítnout . Určitě bychom Vám v tomto případě nic neúčtovali. Některým hostům buffet nevyhovuje, máme k dispozici i ala Cartový lístek, kdykoliv jsme připraveni i řešit individuální přání hostů. Jsme si vědomi toho, že preference v oblasti stravování jsou velmi různorodé. V restauraci se pohybuje i manažer, který je kdykoliv k dispozici Vám ve Vašich prosbách pomoci.
Rádi Vám přiblížíme standard pro podávání večeří a obědů. Večeře stojí 390,- Kč za osobu a v ceně je následující buffet: 2 druhy polévek, 4 druhy předkrmů. 6 druhů salátů nebo krájené zeleniny, 3 druhy dresingů, 4 druhy pečiva, 5 hlavní jídel (jídlo z drůbežího masa, hovězího masa, vepřového masa, ryba a jedno vegetariánské jídlo), 5 druhů příloh, 3 druhy zákusků a 3 druhy ovoce. Oběd stojí 275,- Kč a v ceně je 8 druhů salátů, kompot, 3 hlavní jídla, z toho jedno vegetariánské, 2 – 3 druhy, ovoce, pečivo. Pokud srovnáme ceny v nedalekých restauracích či nabídku buffet našich konkurenčních hotelů vs. cena, pohybují se tyto ceny v těch nižších cenových hladinách.
Garantujeme Vám, že vrcholový management společnosti Léčebné Lázně Mariánské Lázně se v Pacifiku pravidelně stravuje, stejně tak vedení Ensana Health Spa Hotels.

Rádi se též vyjádříme k ošetřovatelskému standardu procedury minerální koupel. Deky jsou pravidelně prány a měněny, ale není standardem, že jsou měněny po každém hostovi. Sanitářka má za úkol hosta zabalit dle nastaveného standardu do čistého prostěradla (je extrémně velké) a přes to prostěradlo položit tuto deku, která se smí dotýkat pouze toho prostěradla, žádné části těla hosta. Tímto postupem nepřekračujeme žádné hygienické předpisy, je to běžná praxe lázeňských zařízení. Jednorázovým prostředkem tu je to prostěradlo.

Věříme, že jsme odpověděli na Vaše otázky. S přáním všeho nej, hlavně zdraví a životní spokojenosti.

Hotelový management

Anonym

mature couple, 11.1.2020

Plzeňský kraj

  • Overall rating
96 %
  • Byli jsme zcela spokojeni, náš krátký pobyt jsme si užili podle svých představ. Služby i personál byl skvělý. Rádi se budeme vracet.

  • Hotel poskytuje klid, čistotu, služby ve výborné kvalitě Stravování v dobré kvalitě, pestré a v příjemném prostředí Hotel se nachází v centru, takže je všude blízko a dá se chodit pěšky Okolí je příjemné

  • Nic mě nenapadá!

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
9
Value/money
9

Anonym

other group, 23.8.2019

Jihočeský kraj

  • Overall rating
96 %
  • Spokojenost. Vše splnilo naše očekávání.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
8
Ensana Pacifik Health Spa Hotel replied to this review.
Vážený hoste,
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Pacifik****. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z hotelů společnosti Danubius Hotels Group v Mariánských Lázních.
Hotel Management

Anonym

single traveler, 22.7.2019

Středočeský kraj

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10

Jana Vojtiskova

single traveler, 31.5.2019

Čeština

  • Overall rating
96 %
  • Vse bylo velmi dobře,jidlo vyborne personal ochotny ubytovani krasne

  • krasne prostredi

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
8
Ensana Pacifik Health Spa Hotel replied to this review.
Vážený hoste,
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Pacifik****. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z hotelů společnosti Danubius Hotels Group v Mariánských Lázních.
Hotel Management

Marína Čerbačeská

single traveler, 26.11.2018

Čeština

  • Overall rating
100 %
  • perfektní personál vstřícnost a ochota útulnost čistota

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel replied to this review.
Vážený hoste, Jsme moc rádi, že Váš pobyt v našem hotelu proběhl k Vaší plné spokojenosti. Věříme, že se stanete našimi pravidelnými hosty. Hotelový management

Brožová Libuše

single traveler, 21.11.2018

Čeština

  • Overall rating
92 %
  • Opuštěné historické domy

Personnel
9
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
7
Ensana Pacifik Health Spa Hotel replied to this review.
Vážená paní Brožová,

Děkujeme za Vaši recenzi a pozitivní hodnocení. Rádi Vás opět uvítáme v GH Pacifik.

Management hotelu

Dana Mincbergerová

single traveler, 22.10.2018

Čeština

  • Overall rating
100 %
  • Velmi milý a ochotný personál hotelu.

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel replied to this review.
Vážený hoste,

Jsme moc rádi, že Váš pobyt v našem hotelu proběhl k Vaší plné spokojenosti. Věříme, že se stanete našimi pravidelnými hosty.

Hotelový management

Daniela Netrdová

single traveler, 9.7.2018

Čeština

  • Overall rating
100 %
  • Byla jsem moc spokojená a moc se mi u vás líbilo! Se sestrou jsme pobyt dostaly k narozeninám a byl skvělý dárek! Děkujeme!

Personnel
10
Services
10
Cleanliness
10
Comfort
10
Value/money
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel replied to this review.
Vážená paní Netrdová,
děkujeme velmi za Vaše hodnocení a doufáme, že nás někdy v budoucnu opět navštívíte. S přáním pěkného dne Hotel Management

j. Přibyl

single traveler, 13.6.2018

Čeština

  • Overall rating
82 %
  • čistota, milý a ochotný personál vybavenost hotelu

  • nemožnost objednat si v restauraci k jídlu minutku nebo jakoukoliv specialitu mimo nabídku bufetu venku před hotelem na terase obsluha pouze do 21hod neměli podat ani mandle, kešu, a podobné pochoutky

Personnel
9
Services
8
Cleanliness
9
Comfort
9
Value/money
6