+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Ensana Pacifik Health Spa Hotel Bewertungen

Hotelbewertung

93%
Perfekt

von 110 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    96%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    94%
  • Komfort

    93%
  • Preis-Leistungverhältnis

    88%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Rinešová Věra

Älteres Paar, 21.10.2020

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %
  • V hotelu jsme si vybrali pobyt Týden pro zdraví a byli jsme s manželem spokojeni s kvalitou všech poskytovaných služeb a to i přes opatření spojená s covidem. Svým známým bych tento hotel doporučila.

  • Pobyt bychom doporučili z několika důvodů: - ochotný a vstřícný personál hotelu - příjemný a profesionální přístup zdravotního personálu - spokojenost se stravováním - kvalitní a pestrá - možnost využívat bazén, saunu - velmi výhodná poloha hotelu

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
9
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Rinešová,

děkujeme za krásné a milé hodnocení a budeme se těšit v budoucnu na Vaší opětovnou návštěvu.

Management hotelu

Marie Hrubejova

Einzelreisender, 7.9.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Dobře procedury a stravování.

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
9
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený hoste,
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Pacifik****. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z hotelů společnosti Ensana Hotels v Mariánských Lázních.
Hotel Management

Jiří Hrubej

Einzelreisender, 7.9.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Velký výběr jídel ,dobrý welness sauna.

  • Hotel na dobrém místě s balkonu slysite fontánu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
9
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený hoste,
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Pacifik****. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z hotelů společnosti Ensana Hotels v Mariánských Lázních.
Hotel Management

Zdeněk Chyba

Einzelreisender, 7.9.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Hotel na dobrém místě vše ok!

  • Dobrý welness,rozmanitost stravovani

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
9
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený hoste,
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Pacifik****. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z hotelů společnosti Ensana Hotels v Mariánských Lázních.
Hotel Management

František Slezák

Einzelreisender, 22.8.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byli jsme spokojeni s hotelem i jeho polohou.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený hoste,
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Pacifik****. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z hotelů společnosti Ensana Hotels v Mariánských Lázních.
Hotel Management

Monika Jiraskova

Einzelreisender, 15.8.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 26.7.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
7
Komfort
8
Wert/Geld
9

Iveta Dockalová

Einzelreisender, 25.7.2020

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9

Jana Lancová

Einzelreisender, 17.7.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
98 %
  • Z důvodu uzavření hotelu Pacifik jsme byli ubytování v hotelu Hvězda. Moje hodnocení se vztahuje k tomuto hotelu. jsem velmi ráda, za tuto změnu. Bylo to prostě úžasné.

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Lancová,

děkujeme Vám za zpětnou vazbu na Váš pobyt v hotelu Hvězda v Mariánských Lázních.
Slova chvály i ta skutečnost, že jsme splnili Vaše očekávání , nás velice těší.
Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.

Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Hvězda se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví.

Radomíra Pavlištová
Guest Relations Manager
Hvězda Ensana Health Spa Hotel

Eva Simakova

Gruppe von Freunden, 23.6.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Pobyt v hotelu Hvězda byl po všech stránkách perfektní.

  • Krásné prostředí, dobré jídlo, příjemný personál. Vyzdvihla bych recepční v recepci Wellnes, příjemná, ochotná.

  • V podstatě jediným problémem byla návštěvy Římských lázní, kterou jsme dostali v hotelu jako bonus. Byli jsme tam v sobotu 20.6. od 17.hodin. Údajně byl v celém městě problém s elektřinou, takže tam byla hodně chladná voda a celkově zima. Vadilo nám, že jsme se to nedozvěděli, když jsme si návštěvu telefonicky ráno objednávali. Druhým problémem byla neskutečně nepříjemná recepční v hlavní recepci, nikoliv Římských lázních, ale v té budově. Lituji, ale nevím jméno, ale tak neochotný a arogantní člověk kazí dojem, jinak pěkného prostředí.

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Simakova,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu ohledně pobytu v Mariánských Lázních v hotelu Hvězda. Velice si vážíme Vaši recenze, která je pro náš tým motivující a pomáhá nám ke zlepšení služeb hotelu a větší spokojenosti našich hostů.
Velice se omlouváme za nepříjemnou situaci a špatnou informovanost v Římských Lázních. Vaši stížnost jsme ihned předali Spa managerovi k vyřešení, aby se tato situace již více neopakovala.
Přejeme Vám pevné zdraví a těšíme se na Vaši další ničím nerušenou návštěvu.
S pozdravem
Romana Valter, Guest Relations Manager,Ensana Health Spa hotel

Marcela BRABCOVÁ

Gruppe von Freunden, 9.2.2020

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Ubytování velmi pěkné, povlečení na posteli krásný bílý damašek. Koupelna čistá, prostorná.

  • Stravování hodnotím velmi negativně.Jako host, který chodí na léčebné procedury vyhledám samozřejmě stravování v hotelu. Cena versus kvalita a šířka sortimentu absolutně neodpovídá **** hotelu. Možná by nebylo špatné, aby majitel hotelu ochutnal oběd nebo večeři v hotelu Pacifik Je to absolutní katastrofa a blamáž Máte opravdu co napravovat. Dále mám připomínku k vedení procedury. Po koupeli s rašelinovým extraktem paciet odpočívá.A jaké je jeho překvapení, že ho paní lázeňská zabalí do čistého prostěradla, ale potom ho zabalí do deky, kterou asi používá pro mnoho pacientům a hostů před ním.Neuvěřitelná arogance vůči nám, platícím hostům.Z hygienického hlediska pro mě nepřijatelné. Velmi ráda si přečtu odpověď vedení hotelu. Zdraví Váš host, Marcela Brabcová, K Dubči 57/15, 19016 Praha 9

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, paní Brabcová,

děkujeme za Vaši návštěvu GH Pacifik a vyplnění dotazníku spokojenosti. Jsme moc rádi, že se Vám líbilo ubytování. Rádi se též vyjádříme k Vašim připomínkám.

Co se týče stravování, hotel plně splňuje standardy nastavené řetězcem Ensana Health Spa Hotels. Bohužel nepopisujete konkrétně, s čím jste byla nespokojena. V ceně koupeného pobytu jste měla hotel se snídaní, na místě jste si dokoupila obědy a večeře, několikrát. Přímo v restauraci, hostovi, pokud náš produkt nezná, na přání dáváme možnost si výběr jídel na daný den prohlédnout a rozhodnout se, zda je tato nabídka pro něj zajímavá, je možné ji odmítnout . Určitě bychom Vám v tomto případě nic neúčtovali. Některým hostům buffet nevyhovuje, máme k dispozici i ala Cartový lístek, kdykoliv jsme připraveni i řešit individuální přání hostů. Jsme si vědomi toho, že preference v oblasti stravování jsou velmi různorodé. V restauraci se pohybuje i manažer, který je kdykoliv k dispozici Vám ve Vašich prosbách pomoci.
Rádi Vám přiblížíme standard pro podávání večeří a obědů. Večeře stojí 390,- Kč za osobu a v ceně je následující buffet: 2 druhy polévek, 4 druhy předkrmů. 6 druhů salátů nebo krájené zeleniny, 3 druhy dresingů, 4 druhy pečiva, 5 hlavní jídel (jídlo z drůbežího masa, hovězího masa, vepřového masa, ryba a jedno vegetariánské jídlo), 5 druhů příloh, 3 druhy zákusků a 3 druhy ovoce. Oběd stojí 275,- Kč a v ceně je 8 druhů salátů, kompot, 3 hlavní jídla, z toho jedno vegetariánské, 2 – 3 druhy, ovoce, pečivo. Pokud srovnáme ceny v nedalekých restauracích či nabídku buffet našich konkurenčních hotelů vs. cena, pohybují se tyto ceny v těch nižších cenových hladinách.
Garantujeme Vám, že vrcholový management společnosti Léčebné Lázně Mariánské Lázně se v Pacifiku pravidelně stravuje, stejně tak vedení Ensana Health Spa Hotels.

Rádi se též vyjádříme k ošetřovatelskému standardu procedury minerální koupel. Deky jsou pravidelně prány a měněny, ale není standardem, že jsou měněny po každém hostovi. Sanitářka má za úkol hosta zabalit dle nastaveného standardu do čistého prostěradla (je extrémně velké) a přes to prostěradlo položit tuto deku, která se smí dotýkat pouze toho prostěradla, žádné části těla hosta. Tímto postupem nepřekračujeme žádné hygienické předpisy, je to běžná praxe lázeňských zařízení. Jednorázovým prostředkem tu je to prostěradlo.

Věříme, že jsme odpověděli na Vaše otázky. S přáním všeho nej, hlavně zdraví a životní spokojenosti.

Hotelový management

Anonym

Älteres Paar, 11.1.2020

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Byli jsme zcela spokojeni, náš krátký pobyt jsme si užili podle svých představ. Služby i personál byl skvělý. Rádi se budeme vracet.

  • Hotel poskytuje klid, čistotu, služby ve výborné kvalitě Stravování v dobré kvalitě, pestré a v příjemném prostředí Hotel se nachází v centru, takže je všude blízko a dá se chodit pěšky Okolí je příjemné

  • Nic mě nenapadá!

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
9

Anonym

andere Gruppe, 23.8.2019

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Spokojenost. Vše splnilo naše očekávání.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený hoste,
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Pacifik****. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z hotelů společnosti Danubius Hotels Group v Mariánských Lázních.
Hotel Management

Anonym

Einzelreisender, 22.7.2019

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jana Vojtiskova

Einzelreisender, 31.5.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Vse bylo velmi dobře,jidlo vyborne personal ochotny ubytovani krasne

  • krasne prostredi

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený hoste,
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Pacifik****. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z hotelů společnosti Danubius Hotels Group v Mariánských Lázních.
Hotel Management

Marína Čerbačeská

Einzelreisender, 26.11.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • perfektní personál vstřícnost a ochota útulnost čistota

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený hoste, Jsme moc rádi, že Váš pobyt v našem hotelu proběhl k Vaší plné spokojenosti. Věříme, že se stanete našimi pravidelnými hosty. Hotelový management

Brožová Libuše

Einzelreisender, 21.11.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Opuštěné historické domy

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
7
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Brožová,

Děkujeme za Vaši recenzi a pozitivní hodnocení. Rádi Vás opět uvítáme v GH Pacifik.

Management hotelu

Dana Mincbergerová

Einzelreisender, 22.10.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Velmi milý a ochotný personál hotelu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený hoste,

Jsme moc rádi, že Váš pobyt v našem hotelu proběhl k Vaší plné spokojenosti. Věříme, že se stanete našimi pravidelnými hosty.

Hotelový management

Daniela Netrdová

Einzelreisender, 9.7.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byla jsem moc spokojená a moc se mi u vás líbilo! Se sestrou jsme pobyt dostaly k narozeninám a byl skvělý dárek! Děkujeme!

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Netrdová,
děkujeme velmi za Vaše hodnocení a doufáme, že nás někdy v budoucnu opět navštívíte. S přáním pěkného dne Hotel Management

j. Přibyl

Einzelreisender, 13.6.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %
  • čistota, milý a ochotný personál vybavenost hotelu

  • nemožnost objednat si v restauraci k jídlu minutku nebo jakoukoliv specialitu mimo nabídku bufetu venku před hotelem na terase obsluha pouze do 21hod neměli podat ani mandle, kešu, a podobné pochoutky

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
6