Ensana Pacifik Health Spa Hotel Bewertungen
-
Personal
96% -
Sauberkeit
96% -
Ausstattung
94% -
Komfort
93% -
Preis-Leistungverhältnis
88%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:
Rinešová Věra
Älteres Paar, 21.10.2020
Jihočeský kraj
děkujeme za krásné a milé hodnocení a budeme se těšit v budoucnu na Vaší opětovnou návštěvu.
Management hotelu
Marie Hrubejova
Einzelreisender, 7.9.2020
Čeština
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Pacifik****. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z hotelů společnosti Ensana Hotels v Mariánských Lázních.
Hotel Management
Jiří Hrubej
Einzelreisender, 7.9.2020
Čeština
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Pacifik****. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z hotelů společnosti Ensana Hotels v Mariánských Lázních.
Hotel Management
Zdeněk Chyba
Einzelreisender, 7.9.2020
Čeština
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Pacifik****. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z hotelů společnosti Ensana Hotels v Mariánských Lázních.
Hotel Management
František Slezák
Einzelreisender, 22.8.2020
Čeština
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Pacifik****. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z hotelů společnosti Ensana Hotels v Mariánských Lázních.
Hotel Management
Monika Jiraskova
Einzelreisender, 15.8.2020
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Anonym
Einzelreisender, 26.7.2020
Čeština
(Ohne Textbewertung)
Iveta Dockalová
Einzelreisender, 25.7.2020
Středočeský kraj
(Ohne Textbewertung)
Jana Lancová
Einzelreisender, 17.7.2020
Čeština
děkujeme Vám za zpětnou vazbu na Váš pobyt v hotelu Hvězda v Mariánských Lázních.
Slova chvály i ta skutečnost, že jsme splnili Vaše očekávání , nás velice těší.
Váš názor je pro nás důležitý a zároveň nás motivuje k dalšímu zkvalitňování úrovně péče o hotelové hosty.
Ještě jednou děkujeme za kladné hodnocení. Management a tým spolupracovníků hotelu Hvězda se těší na Vaší příští návštěvu a do té doby Vám přejeme stálé zdraví.
Radomíra Pavlištová
Guest Relations Manager
Hvězda Ensana Health Spa Hotel
Eva Simakova
Gruppe von Freunden, 23.6.2020
Čeština
děkujeme Vám za zpětnou vazbu ohledně pobytu v Mariánských Lázních v hotelu Hvězda. Velice si vážíme Vaši recenze, která je pro náš tým motivující a pomáhá nám ke zlepšení služeb hotelu a větší spokojenosti našich hostů.
Velice se omlouváme za nepříjemnou situaci a špatnou informovanost v Římských Lázních. Vaši stížnost jsme ihned předali Spa managerovi k vyřešení, aby se tato situace již více neopakovala.
Přejeme Vám pevné zdraví a těšíme se na Vaši další ničím nerušenou návštěvu.
S pozdravem
Romana Valter, Guest Relations Manager,Ensana Health Spa hotel
Marcela BRABCOVÁ
Gruppe von Freunden, 9.2.2020
Praha Česká republika
děkujeme za Vaši návštěvu GH Pacifik a vyplnění dotazníku spokojenosti. Jsme moc rádi, že se Vám líbilo ubytování. Rádi se též vyjádříme k Vašim připomínkám.
Co se týče stravování, hotel plně splňuje standardy nastavené řetězcem Ensana Health Spa Hotels. Bohužel nepopisujete konkrétně, s čím jste byla nespokojena. V ceně koupeného pobytu jste měla hotel se snídaní, na místě jste si dokoupila obědy a večeře, několikrát. Přímo v restauraci, hostovi, pokud náš produkt nezná, na přání dáváme možnost si výběr jídel na daný den prohlédnout a rozhodnout se, zda je tato nabídka pro něj zajímavá, je možné ji odmítnout . Určitě bychom Vám v tomto případě nic neúčtovali. Některým hostům buffet nevyhovuje, máme k dispozici i ala Cartový lístek, kdykoliv jsme připraveni i řešit individuální přání hostů. Jsme si vědomi toho, že preference v oblasti stravování jsou velmi různorodé. V restauraci se pohybuje i manažer, který je kdykoliv k dispozici Vám ve Vašich prosbách pomoci.
Rádi Vám přiblížíme standard pro podávání večeří a obědů. Večeře stojí 390,- Kč za osobu a v ceně je následující buffet: 2 druhy polévek, 4 druhy předkrmů. 6 druhů salátů nebo krájené zeleniny, 3 druhy dresingů, 4 druhy pečiva, 5 hlavní jídel (jídlo z drůbežího masa, hovězího masa, vepřového masa, ryba a jedno vegetariánské jídlo), 5 druhů příloh, 3 druhy zákusků a 3 druhy ovoce. Oběd stojí 275,- Kč a v ceně je 8 druhů salátů, kompot, 3 hlavní jídla, z toho jedno vegetariánské, 2 – 3 druhy, ovoce, pečivo. Pokud srovnáme ceny v nedalekých restauracích či nabídku buffet našich konkurenčních hotelů vs. cena, pohybují se tyto ceny v těch nižších cenových hladinách.
Garantujeme Vám, že vrcholový management společnosti Léčebné Lázně Mariánské Lázně se v Pacifiku pravidelně stravuje, stejně tak vedení Ensana Health Spa Hotels.
Rádi se též vyjádříme k ošetřovatelskému standardu procedury minerální koupel. Deky jsou pravidelně prány a měněny, ale není standardem, že jsou měněny po každém hostovi. Sanitářka má za úkol hosta zabalit dle nastaveného standardu do čistého prostěradla (je extrémně velké) a přes to prostěradlo položit tuto deku, která se smí dotýkat pouze toho prostěradla, žádné části těla hosta. Tímto postupem nepřekračujeme žádné hygienické předpisy, je to běžná praxe lázeňských zařízení. Jednorázovým prostředkem tu je to prostěradlo.
Věříme, že jsme odpověděli na Vaše otázky. S přáním všeho nej, hlavně zdraví a životní spokojenosti.
Hotelový management
Anonym
Älteres Paar, 11.1.2020
Plzeňský kraj
Anonym
andere Gruppe, 23.8.2019
Jihočeský kraj
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Pacifik****. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z hotelů společnosti Danubius Hotels Group v Mariánských Lázních.
Hotel Management
Anonym
Einzelreisender, 22.7.2019
Středočeský kraj
(Ohne Textbewertung)
Jana Vojtiskova
Einzelreisender, 31.5.2019
Čeština
děkujeme Vám, že jste si pro Váš pobyt v Mariánských Lázních vybral právě náš hotel Pacifik****. Moc Vám děkujeme za kladné hodnocení.
Rádi Vás opět v budoucnu přivítáme v jednom z hotelů společnosti Danubius Hotels Group v Mariánských Lázních.
Hotel Management
Marína Čerbačeská
Einzelreisender, 26.11.2018
Čeština
Brožová Libuše
Einzelreisender, 21.11.2018
Čeština
Děkujeme za Vaši recenzi a pozitivní hodnocení. Rádi Vás opět uvítáme v GH Pacifik.
Management hotelu
Dana Mincbergerová
Einzelreisender, 22.10.2018
Čeština
Jsme moc rádi, že Váš pobyt v našem hotelu proběhl k Vaší plné spokojenosti. Věříme, že se stanete našimi pravidelnými hosty.
Hotelový management
Daniela Netrdová
Einzelreisender, 9.7.2018
Čeština
děkujeme velmi za Vaše hodnocení a doufáme, že nás někdy v budoucnu opět navštívíte. S přáním pěkného dne Hotel Management
j. Přibyl
Einzelreisender, 13.6.2018
Čeština