+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Ensana Pacifik Health Spa Hotel Bewertungen

Hotelbewertung

93%
Perfekt

von 110 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    96%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    94%
  • Komfort

    93%
  • Preis-Leistungverhältnis

    88%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Romana

Älteres Paar, 3.12.2017

Duchcov Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 17.3.2017

Русский

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Vojtěch Šamšula

Einzelreisender, 31.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 30.10.2016

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Helena Ševčíková

Einzelreisender, 2.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9

Anonym

Einzelreisender, 30.4.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Меня поздравили с днем рождения. Номер с балконом. В ванной комнате предусмотрительно положили для меня резиновый коврик для душа - спасибо. Процедуры. Массаж. Приветливость персонала.

  • Мало столиков в баре, где выступают артисты, негде присесть. Хотелось бы получить скидку как постоянному клиенту отеля, несколько раз до этого я ужу приезжала на отдых и лечение в отеле.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Junges Paar, 18.4.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Hotel v celku dobrý ale není vhodný pro mladé páry.

  • Bazén a sauna. Funkční Wifi. Dobra poloha hotelu.

  • Bar se zavíra v 22:00, bazén v 21:00, takže není čas si je užít. Malý výber vegetariánských jídel, sladkostí a ovoce. Personál v restaurační časti se neobtěžuje sám od sebe pozdravit. Nemožnost sestavit si vlastní plán procedur.

Persönlich
5
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 11.4.2016

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Velmi vstřícný a milý personál hotelu.

  • Bazén v hotelu je vynikající pro relaxaci.

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
9

Юрий Гиря

Einzelreisender, 26.2.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Václav

Älteres Paar, 11.3.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %
  • velmi dobré

  • není

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Helena Pipková

Einzelreisender, 29.1.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Skvělý hotel, čistota, vstřícný milý personál restaurace,recepce, bezvadné je, že se na procedury nemusí chodit jinam, že je to v budově.Kulturní programy také na jedničku. Pramen přímo v budově,kdo nechce nemusí vystrčit nos. Celkové hodnocení,když pominu ty zkrácené masáže- tak na jedničku!! Ráda bych se sem ještě vrátila.

  • Docela mi vadilo,že paní uklízečka chodila již brzo ráno,mezi půl 6 a 6 hodinou, vyjížděla s vozíkama, což dělá rámus. K léčbě patří i spánek, a tak toto časné vstávání nepřidá. V době oběda,když se nedostanete hned při otevření kvůli procedurám, tak před koncem je jídlo již hooodně chladné.a co mi vadilo nejvíce? zkracování procedury,týká se částečné masáže,která má trvat 15 minut-samotná masáž. Mě trvala i s cestou z pokoje a zpět na pokoj 14 minut! ze tří masáží se tak podobně stalo 2x. Tak to hodně zamrzí. Byla jsem v tomto zařízení jako samoplátce,z důchodu se taková částka jen špatně šetří.O to víc to mrzí.

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Pipková,
mnohokrát děkujeme za Váš čas a za vložení hodnocení. Děkujeme, že jste si vybrala náš Grandhotel Pacifik a budeme rádi, pokud nás v brzké budoucnosti opět navštívíte. Personál na dodržování standardů necháme proškolit.
S přátelským pozdravem
Grandhotel Pacifik Mariánské Lázně

Josef Macháček

Älteres Paar, 27.1.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %
  • Pěkný víkendový pobyt.

  • Skvělá kuchyně, krásné okolí.

  • Pokoj s intenzivní umělou vůní. Masáže hned po snídani - vhodnější by byly v pozdějším odpoledni.

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
9
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený pane Macháčku,
velice Vám děkujeme za Vaše hodnocení, moc náš těší, že jste byl u nás spokojen. Vůně na pokojích testujeme a po uplynutí zkušební doby necháme vyhodnotit. Těšíme se na Váš další pobyt. S přátelským pozdravem, vedení hotelu Grandhotelu Pacifik

Pavlína Škaloudová

Einzelreisender, 9.12.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %
  • ČISTOTA KOBERCŮ,KŘESEL,POLŠTÁŘKŮ NA POSTELÍCH,V SAUNĚ PRACH TAK 1CM...,ŽÁDNÉ PARKOVÁNÍ,COŽ VY JSTE MI PSALY-PARKOVÁNÍ ZDARMA,MOC VŠE NA HOTEL UPŘEDRAŽENÉ..jAK SI NĚKDO MŮŽE KASÍROVAT DONÁŠKU 150KČ?SÍLA.TOTO JSEM NIKDE ANI V ZAHRANIČ NEZAŽILA!!!

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
5
Wert/Geld
3
Ensana Pacifik Health Spa Hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Škaloudová,

Děkujeme za Vaši recenzi. Zkontrolovali jsme informaci ohledně parkování na portálu hotel.cz, která je uvedena špatně. Obratem jsme ji nechali opravit. Room servis (donáška jídla na pokoj) je běžně zpoplatněná služba ve většině hotelů. Běžná cena v zahraničí se pohybuje okolo 20€. I Vaše ostatní připomínky jsme vzali na vědomí. S přáním všeho nejlepšího v roce 2015 management hotelu

Ondráček Jaromí

Älteres Paar, 12.5.2014

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pobyt v hotelu Pacifik je sázka na jistotu. Byli jsme zde podruhé a opět jsme byli velmi spokojeni. Ondráčkovi Pardubice

  • Skvělá poloha hotelu Prostorný pokoj Bezvadná čistota v celém hotelu Domácké prostředí Výborná kuchyně Krásné prostředí a péče ve SPA Příjemný a ochotný personál celého hotelu

  • 0

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jitka Zapomělová

Einzelreisender, 3.3.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 9.12.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Vše v naprostém pořádku s malou výtkou ohledně parkovacích stáních.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
7

IVANA ČERMÁKOVÁ

Einzelreisender, 18.11.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
10
Wert/Geld
8

Jan Toman

Einzelreisender, 28.8.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
0

Rafail

Älteres Paar, 6.6.2013

Русский

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Не понравилось отношение врача. Не понравилось питание- совершенно не было правильных диэтических блюд.

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7

Anonym

andere Gruppe, 11.2.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Velmi vstřícný personál a příjemné a čisté prostředí. Velmi dobrá lokalita přímo v centru lázní. Skvělý relaxační wellness pobyt.

  • Volný vstup do bazénu, sauny, fitness. Ochotný personál. Masáže a procedury. Minerální pramen zaveden až do hotelu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
7